Gå til innhold

Hva gjør jenter attraktive?


Goldie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg sier det som Egil Hegerberg ville sagt det...

Jeg er ikke helt sikker på hvem du er

Hvordan du ser ut og om du er penest med eller uten klær

Om du er spennende eller helt vanlig

Om du er voksen eller om du er temmelig barnslig

Men tenk om jeg har lyst til å finne det ut da? Hæh!?

Tenk om jeg har lyst til å finne det ut?

Ja, tenk om jeg har lyst til å finne det ut da Hæh!?

Tenk om jeg har lyst til å finne det ut?

Også veit jeg ikke om du foretrekker Donald Duck eller Henrik Ibsen

Om du liker sukker og vaniljesaus på ripsen

Om du har sans for øl, snus, biler, karsk og puling

Om du blir sutrete hvis mannen din skulle gi deg litt juling

Men det er sånne ting jeg liker å vite og det er slike svar jeg må ha

For å finne ut om detta mellom oss to kan bli no av

Ja, det er sånne ting jeg liker å vite og det er slike svar jeg må ha

For å finne ut om detta mellom oss to kan bli no av

Så fyll ut skjema, legg ved bilde og postlegg det straks

Det er ferdig frankert, men du kan godt bruke faks

For da kommer det fortere fram og jeg sitter jo her og venter

(Fy faen, gjett om jeg er begeistra for jenter a)

For de er penere enn Oslo, og mer spennende enn et lotteri

De er hyggelige å snakke med, og smaker mye bedre enn noe godteri

Og det er noe som heter sex, og det er det beste av alt

Det har i hvertfall noen jeg kjenner som har prøvd det fortalt

For de er penere enn Oslo, og mer spennende enn et lotteri

De er hyggelige å snakke med, og smaker mye bedre enn noe godteri

Og det er noe som heter sex, og det er det beste av alt

Det har i hvertfall noen jeg kjenner som har prøvd det fortalt

(Så jeg veit ikke helt om jeg kan tro det er sant da)

Men gjett om jeg er hypp på å finne det ut da? Hæh!?

Gjett om jeg er hypp på å finne det ut?

Ja, gjett om jeg er hypp på å finne det ut da? Hæh!?

Gjett om jeg er hypp på å finne det ut?

Hæh!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar er som følger:

Ei jente er meget attraktiv hvis hun har selvtillit og tør å være seg selv (uansett hvor nerd hun er!).

Har hun muligheten for å faktisk tenke er det enda bedre, hvis ikke man kan like så godt gå til anskaffelse av ei oppblåsbar dukke.

Det er ikke klærne og sminken som gjør vedkommende (eller størrelsen på puppene, selv om det har en innvirkning) attraktiv, men personligheten, selvtilliten og om hun kan tenke selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørre å ha fysisk kontakt. Alt for mange som er usikre på seg selv. Selvtillit er viktig :)

Være litt mystisk. Ikke dele hele livshistorien.

Ha en sterk latter, ikke noe paradise tine, men heller ikke charter hilde. En mellomting.

Øyekontakt. Øynene sier så ufattelig mye, spesielt når du er på sjekker'n.

Eventyrlig/impulsiv

Utseende. Sorry, måtte bare ta det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Intelligens. Noe av det jeg finner mest attraktivt hos både jenter og gutter er intelligens. Jeg snakker ikke om at man nødvendigvis må ha toppkarakterer fra skolen, men en "generell intelligens" på ulike områder i livet.

- Positivitet. Folk som smiler og prøver å se positivt på ting i livet er så mye mer attraktivt enn folk som går konstant rundt negativ og surmuler. Jeg mener ikke at man nødvendigvis må "fake" et smil når man har det vanskelig, for det finnes stunder hvor man har naturlig nok har det tøft. Men noen sutrer for de minste ting, noe som er totalt unødvendig...

- Raushet/generøsitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri hatt en gutt som gikk rundt og surmulte hele tida, så hvorfor skulle de ønske ei jente som gjorde det?

Er'a fin? :p

Men seriøst et godt poeng. Det innvendige har utrolig mye å si for hvordan man oppfatter det utvendige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt humør, selvtillit og et sjarmerende smil :)

Fins ikke noe som er mer turnoff enn sure damer..

I bomstasjonen i drammen (?) satt det ei sur dame når jeg skulle betale. Men uansett hvor koselig jeg prøvde å være, så rikket hun ikke på smilet. Hun bare mottok pengene med et uttrykksløs blikk...

Jeg prøver å være blid uansett om personen jeg snakker med er sur, for det hjelper i hvert fall ikke å da være sur tilbake. Men i bommen i Østfold, på vei mot Sverige, sitter deg en som ALLTID er like blid hver gang jeg kommer. Han er litt søt, for de gangene jeg har kjørt opp til bua der han sitter, så sier han alltid: "Hello smiley!" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bomstasjonen i drammen (?) satt det ei sur dame når jeg skulle betale. Men uansett hvor koselig jeg prøvde å være, så rikket hun ikke på smilet. Hun bare mottok pengene med et uttrykksløs blikk...

Jeg prøver å være blid uansett om personen jeg snakker med er sur, for det hjelper i hvert fall ikke å da være sur tilbake. Men i bommen i Østfold, på vei mot Sverige, sitter deg en som ALLTID er like blid hver gang jeg kommer. Han er litt søt, for de gangene jeg har kjørt opp til bua der han sitter, så sier han alltid: "Hello smiley!" :p

Jeg har lest ettellerannet sted, (helt riktig, jeg opererer ikke med kilder:p) at bomvakter er en veldig utsatt yrkesgruppe når det kommer til selvmord. Så det kan jo hende at hun sure dama i bomstasjonen sleit med eksistensielle problemer og grublet på om det i det hele tatt var noen mening med livet i det du kjørte forbi, og da er det kanskje ikke så fristende å trekke på smilebåndet. Mens han bomvakten i Østfold bare gleder seg til hver gang du kjører forbi, fordi endelig er det noen som smiler til han, og livet er kanskje verdt å leve likevel!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...