Gå til innhold

Hva gjør jenter attraktive?


Goldie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å? :(

hehe...hypotermi setter inn rundt 34-35 grader. Ved 33 grader vil jeg tro de fleste er på hurtigvei mot rigor mortis. Men kan jo hende jeg tar feil. Det er i hvert fall en kritisk temperatur, om ikke annet, så om det fremdeles er liv i dem rundt 33 så er du kanskje bare snill som prøver å varme dem opp. Selv foretrekker jeg jenter mellom 37.0 og 38.0 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...hypotermi setter inn rundt 34-35 grader. Ved 33 grader vil jeg tro de fleste er på hurtigvei mot rigor mortis. Men kan jo hende jeg tar feil. Det er i hvert fall en kritisk temperatur, om ikke annet, så om det fremdeles er liv i dem rundt 33 så er du kanskje bare snill som prøver å varme dem opp. Selv foretrekker jeg jenter mellom 37.0 og 38.0 :p

Foretrekker varme mennesker selv, for da kan jeg varme meg opp på dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, det må være den litt 'klønete' siden som appellerer til meg. Det er litt søtt i grunn. Kanskje det er fordi jeg er litt distré selv (jeg tror ikke jeg er så vanskelig å få kontakt med av den grunn!).

Og jenter som skjeler bittelitt :whistling:

Ellers er det jo det "vanlige" som er attraktivt: har en leken holdning til livet, optimistisk, har noe nyttig mellom ørene, empatisk og fysisk fin å se på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, det må være den litt 'klønete' siden som appellerer til meg. Det er litt søtt i grunn. Kanskje det er fordi jeg er litt distré selv (jeg tror ikke jeg er så vanskelig å få kontakt med av den grunn!).

Og jenter som skjeler bittelitt :whistling:

Ellers er det jo det "vanlige" som er attraktivt: har en leken holdning til livet, optimistisk, har noe nyttig mellom ørene, empatisk og fysisk fin å se på :)

Sånn ja, nå er jeg med her! Fin beskrivelse det Magnus (?) :)

At noen er klønete er alltid morro, ihvertfall hvis vedkommende ler av det selv etterpå! Men er ikke stort mer å gjøre heller, jeg ler i alle fall hver gang jeg tryner som Bambi på glattisen..Kanskje mest for å skjule rødmen, haha :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo noe av det mest romantiske som finnes...å ligge å småprate om store og små ting - eller at hun sitter på fanget mitt og vi kan løse kryssord sammen! Men da må hun være høyrehendt, for jeg er venstrehendt og da kan vi begge skrive samtidig :D

Jeg ble litt forelsket i deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...