Gå til innhold

Hva gjør jenter attraktive?


Goldie

Anbefalte innlegg

Bra skrevet! Det å være positiv er utrolig viktig. Kunne aldri hatt en gutt som gikk rundt og surmulte hele tida, så hvorfor skulle de ønske ei jente som gjorde det?

"Man skal være mot andre som man vil andre skal være mot seg" - smil og vær glad så får du smil tilbake :D

...og med det kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor jenter som ALLTID sutrer, er sure og skal ha viljen sin har masse beilere :p Gutter forklar dere!

Jenter som er feminine og som er "people person" dvs at de alltid finner noen å prate med er favoritt i mine øyne. Sosial intelligens for the win.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Selvtillit nok til å ikke ha behov for å få oppmerksomhet/bekreftelse fra det motsatte kjønn eller vise seg frem hele tiden. Å være høy på seg selv er veldig negativt…

- Selvstendig nok til å greie seg selv, men fortsatt sette pris på at jeg ordner ting for henne

- Fornuftig nok til å ha orden på livet sitt, men alikevel kunne sette pris på å være småcrazy og gjøre idiotiske ting til tider

- Ansiktet og smilet

- Må ha former

- Ha selvironi

- Oppføre seg feminimt, uten å være en fisefin "sminkedukke"

- Ikke være sterkt religiøs… Kanskje teit punkt, men jeg kommer som regel veldig dårlig overens med religiøse.

- Ikke fremstå som billig (utenom når hun er alene med meg)…

- Humor

- Late som hun synes synd på meg når jeg en sjelden gang sutrer uten grunn

Mange gode point der:) "må ha former" der tenker jeg mer en generelt atletisk kropp, og da har man jo automatisk former^^

for min del trenger hun ikke late som hu syntes synd på mg den ene gangen jeg sutrer, da jeg liker at jentene skal være ærlige hele tia ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode point der:) "må ha former" der tenker jeg mer en generelt atletisk kropp, og da har man jo automatisk former^^

for min del trenger hun ikke late som hu syntes synd på mg den ene gangen jeg sutrer, da jeg liker at jentene skal være ærlige hele tia ^^

Det er godt å høre dere vil vi skal være ærlige! Veldig bra kriterier det :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Most likely!

Jeg tok nettopp Mensa sin hjemmetest (kjeder meg på jobb), og jammen er jeg ikke smartere enn 98% av verdens befolknng, og dermed ett potensielt medlem! haha :D

Oioioi! Kanskje du må bli lederen, ikke bare et potensielt medlem? :D

Haha, tror jeg skal holde meg langt borte fra den testen... :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Most likely!

Jeg tok nettopp Mensa sin hjemmetest (kjeder meg på jobb), og jammen er jeg ikke smartere enn 98% av verdens befolknng, og dermed ett potensielt medlem! haha :D

Om du bor i Oslo kan jeg ta deg med på pub-treffet, så får du se :p

Jeg spanderer gladelig hjemmelaget, sunn middag på en jente som møter mine "krav" (aka: ønsker, for jeg tror ikke på enhjørninger heller :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...