Gå til innhold

hvordan klær på treningsenter? jenter


JulieRingstad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg hatt lår til å trene i shorts, så hadde jeg gjort det :D Ikke alle som er så heldige med genene dessverre :p

Er nok bare en selv som tenker over slikt tror jeg:) Shorts passer for de fleste, må bare finne den riktige shortsen(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ofte i tights som går litt under kneet, og enten t-skjorte eller singlet, men noen ganger blir det shorts, enten type rett over kneet, eller en litt løs kortere shorts. Trener mest kettlebells da er det behagelig med minst mulig klær siden man blir veldig varm. Angående du som blir irritert over de som skal prøve å få størst mulig kløft...noen av oss får det faktisk ufrivillig pga man har store pupper, jeg får det uansett hvilken bh jeg har på meg, og eneste måte å skjule det på er som i profilbildet, med stor t-skjorte ;) Noe jeg ikke gidder bruke om jeg skal trene step, zumba, aerobic osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ofte i tights som går litt under kneet, og enten t-skjorte eller singlet, men noen ganger blir det shorts, enten type rett over kneet, eller en litt løs kortere shorts. Trener mest kettlebells da er det behagelig med minst mulig klær siden man blir veldig varm. Angående du som blir irritert over de som skal prøve å få størst mulig kløft...noen av oss får det faktisk ufrivillig pga man har store pupper, jeg får det uansett hvilken bh jeg har på meg, og eneste måte å skjule det på er som i profilbildet, med stor t-skjorte ;) Noe jeg ikke gidder bruke om jeg skal trene step, zumba, aerobic osv.

"naturlig kløft" er helt greit, men de som bruker super push-up bher, bare for å bli lat merke til, de jeg irriterer meg over :) Er man så heldig å ha store nok pupper til å få klæft uansett synes nå jeg det er annerledes, for da er de ikke most opp mot haka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

Trener nesten alltid i kort shorts (nike) på treningssenteret fordi det er ikke verdens beste lufteanlegg der og faktisk helt for j****g varmt om sommeren. Synes ikke det er noe problem å se hud på verken jenter eller gutter, men setter pris på at svette tørkes av apparatene etter bruk. Det gjør jeg iallfall selv. Synes forresten jenter i kort shorts er innmari sexy selv om jeg ikke er lesbisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg har alltid trent i tights og singlet, er så behagelig :) men i går kom en regel på treningssenteret om at det ikke lenger er tillatt med singlet :eek: stod noe om at senteret ikke ville ha dårlig rykte for lettkleddhet. aldri reagert på at noen er lettkledd der jeg :cautious:

Dårlig rykte for lettkleddhhet? Correct me if im wrong! men trur normalt sett at de aller fleste mennesker, spessielt gutter blir tilrukket av lettkledde jenter! Hvordan kan det skape et dårlig rykte, når det heller kan argumenteres som god reklame for det aktuelle senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere jenter som trener med nike shorts, type korte, vide, hvordan er det med å kjøre benk da? ikke litt i overkant avslørende?

Eneste jeg føler shorts funker til er løping. Flasher glyfsa når du ligger på benken og den går opp i rumpa på knebøy/mark. Da snakker jeg om disse korte løse nike shortsene som ser så bra ut på alle andre jenter. Funker IKKE på anderompa mi... Kort tights kryper også opp.. Kjører lang eller 3/4 tights fordi det er behagelig. Kan ha løs bukse om jeg skal trene overkropp/noe som ikke involverer noe særlig bevegelseutslag i beina. Trener alltid i singlet. Hater t skjorte.

Ellers har jeg aldri reagert på hva andre går med. Har en jente på senteret som trener knebøy i hvitt tennisskjørt. Første gang så jeg to ganger, bare fordi det var uvant og måtte sjekke om det var en tights under der (noe det var), men tenkte ikke noe videre over det :)

Folk får gå med akkurat det de vil og syns er behagelig, så lenge det er rent :stinkyfeet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...