Gå til innhold

hvordan klær på treningsenter? jenter


JulieRingstad

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om dette, kan hende jeg bare var dårlig til å lete men..

Hvordan klær synes dere jenter skal kle på seg på trening(og gutter forsovet)? Selv bruker jeg ofte tights og t-skjorte bare, men nå som sommeren nærmere seg synes jeg de tightsshortsene som stopper midt på låret ca er veldig deilige da det blir så varmt. Men føler jeg ofte kan få litt rare blikk, kan bare være jeg som innbiller meg o-o

Noe som irritererer meg er de som absolutt må prøve å få størst mulig kløft når de er på trening...

Så hva synes dere er er greit å ha på seg på trening? og hva liker dere ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så glad i å vise hud uansett, så jeg har på meg bukse og langarmet treningstshirt..

Hadde ikke sett stygt på andre jenter i mindre klær, heller mer misunnelse over selvtillit! ;):)

Kos deg med shorts til låret.. Se tilbake på de som gir deg blikk :)

Er ikke det at jeg er så fan av benia mine egentlig, men synes lang tights blir så varmt på det treningsenteret jeg går på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener i tights og singlet. Liker best å trene i det. Å være varm på beina er helt greit, men å være varm på overkroppen liker jeg ikke :p

Om det er veldig varmt om sommeren ute, så trener jeg med sånn kort stram nike shorts. Syns den er sykt god. Men den syns jeg er for kort til å trene med inne da. Shorts til midt på låret høres deilig ut da, kunne nok trent med det inne :)

Tror jeg aldri egentlig har tenkt over hva andre trener med på studio, så lenge det ikke er dongeribukse og skinnvest må det vel være greit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i tights og singlet. Liker best å trene i det. Å være varm på beina er helt greit, men å være varm på overkroppen liker jeg ikke :p

Om det er veldig varmt om sommeren ute, så trener jeg med sånn kort stram nike shorts. Syns den er sykt god. Men den syns jeg er for kort til å trene med inne da. Shorts til midt på låret høres deilig ut da, kunne nok trent med det inne :)

Tror jeg aldri egentlig har tenkt over hva andre trener med på studio, så lenge det ikke er dongeribukse og skinnvest må det vel være greit :p

Har ikke tenkt så veldig mye på det selv heller, men enig at sånn helt kort shorts ikke passer på studio! Men der jeg trener er det ikke lov å bruke singlett i styrkerommet, etter det jeg begynte å tenke over hva som passer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å trene i treningstights (noen ganger joggebukse) og singlet/tskjorte/"genser"/hettegenser. Om sommeren kan det hende jeg finner på å gå i shorts som stopper sånn litt over kneet pga varmen. :) Har sett noen trene i hipster og sportsbh, men syns ikke det passer seg så veldig på et senter. Kanskje i syden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for tida går det i adidas fotballshorts og t skjorte! for varmt til noe annet! Kjempe lurt å klippe vekk den "trusa" som er inni shortsen når jeg sitter på beinpressen :p shortsen sklir så det ser nesten ut som jeg sitter i truse noen ganger :p

Men veldig behagelig når det er så varmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og t-skjorte. Ofte store t-skjorter. (t-skjorte påbud på gymet ftw-,-)

Av og til har jeg på den gamle håndball shortsen min istede for tights, den har masse malings flekker og jeg føler meg ganske heit med den på.

- har generelt lite fancy treningsklær, selv tightsene mine er billige, og den ene er vel 7 år gammel nå;)

Tenker ofte at jeg må kjøpe meg litt fine treningsklær, blir påvirket av treningsmote, men så ser jeg på prisen på disse t-skjortene osv, og da får jeg ikke lyst til å kjøpe likevel. Selv på salg er de klærne latterlig dyre..

- Jeg irriterer meg litt over typiske sminke jenter på gymet som bare tulle-trener, men som har tights til 1000 kr og masse fine treningsklær, men så innser jeg at irritasjonen kommer av sjalusi fordi jeg ikke har penger til slikt. Hadde jeg hadd MAAAAASSSSEEEE penger hadde jeg nok kledd meg veldig fancy på trening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og t-skjorte. Ofte store t-skjorter. (t-skjorte påbud på gymet ftw-,-)

Av og til har jeg på den gamle håndball shortsen min istede for tights, den har masse malings flekker og jeg føler meg ganske heit med den på.

- har generelt lite fancy treningsklær, selv tightsene mine er billige, og den ene er vel 7 år gammel nå;)

Tenker ofte at jeg må kjøpe meg litt fine treningsklær, blir påvirket av treningsmote, men så ser jeg på prisen på disse t-skjortene osv, og da får jeg ikke lyst til å kjøpe likevel. Selv på salg er de klærne latterlig dyre..

- Jeg irriterer meg litt over typiske sminke jenter på gymet som bare tulle-trener, men som har tights til 1000 kr og masse fine treningsklær, men så innser jeg at irritasjonen kommer av sjalusi fordi jeg ikke har penger til slikt. Hadde jeg hadd MAAAAASSSSEEEE penger hadde jeg nok kledd meg veldig fancy på trening:)

H&M har mye fint! Ikke så dyrt heller, men sikkert laget av barnearbeidere i Burma eller noe.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes man skal ha på seg akkurat det man vil og føler seg komfortabel i :)

Selv bruker jeg som oftest samme tights som du nevner, har en litt over knehøyde og en ca midt på låret. De er utrolig behagelige + at jeg føler jeg kan bevege meg veldig fritt. Så liker jeg også ikke-tettsittende t-skjorter, av en eller annen grunn er jeg fan av herremodeller...:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har mye fint! Ikke så dyrt heller, men sikkert laget av barnearbeidere i Burma eller noe.. :/

Jepp, har tenkt lenge på å sjekke ut H&M:) er mye styr rundt de der barnearbeider greiene, og jeg synes det er kjipt, men jeg får meg ikke til å slutte å handle på H&M fordi om :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"hva"

Hva klær på treningsenter? o_O

Uansett...

Jeg liker at man kler seg etter kropp OG det man liker. "Planlagt" (i mangel på bedre ord) unødvendig sexy hud blir ganske tacky, men har skjønt at ikke alle skjønner hvor uflatterende klær kan bli, så mitt hovedtips har alltid være å teste hvor gjennomsiktig tightsen blir om man setter seg ned/knebøy.

Jeg kler meg ikke i shorts og lignende, mest pga. komplekser. men har det med å bruke t-skjorter med print fra tv-serier på lik linje med dryfit-Nike-skjorter, blandet med bukser med harry-blomster på låret omrisset av "bling" eller kompresjonstights. Det er det jeg liker og noen liker ikke det og det er greit. Men slenger man rundt med synlige rumpeballer, synlige truser (eller mangel på, grøss) under tights og brystvorter skjønner jeg reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sommeren synes jeg det er helt greit med shorts, men ville aldri valgt en liten "hotpants" som noen bruker. Derimot på joggetur i skog og makt synes jeg det er greit med bare sportsbh og shorts :) Men på treningssentre så handler det jo om hygiene også. Svett hud rett på apparatene er ikke noe jeg foretrekker i iallfall :p Dessuten har jo de fleste sentre godt klimaanlegg, så unødvendig å kle seg mest mulig naken selv om det er sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...