Gå til innhold

hvordan klær på treningsenter? jenter


JulieRingstad

Anbefalte innlegg

bruker baggy joggebukser som sitter fint over rumpa, trekker dem opp på leggen til kneet, sliik at de ser caprilange ut, for å lufte leggene :) ellers singlet på gode dager, på feeling-fat-dager langermet tynn overdel. kombinerer gjerne treningstøy med behagelige klær av andre merker, ikke ment til trening, men som gir en fresh look i speilet og som fremhever/skuler akkurat det jeg vil den dagen :) dersom jeg bruker tights, helst caprilengde, så er jeg fan av tykke leggvarmere, synes beina ser så fine ut da, får månestråle-mokkasin-feeling av det;)

M%C3%A5nestr%C3%A5le+A.bmp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener på Stamina, så her blir det t-skjorte og tights som er nedfor lårene siden det var en regel da jeg begynte, virker som det beygnner å skli ut nå da. Har prøvd meg på singlett, men føler meg så naken, og shorts er ikke aktuelt:eek: Men andre kan gjerne gå i det. Men det rareste jeg ser er disse jentene som kommer på trening med rød leppestift, tunge øreringer, shorts som akkurat går nedfor rumpa, singlet, og gjerne en caps som matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tights eller joggebukse, alt etter som hva jeg føler Ford en dagen. Men joggebuksene mine begynner nå ø bli så store at det nesten ikke hjelper å stramme dem en gang! Har ønsket meg nye til jul ^^

Ellers er det singlettforbud på senteret, så da blir valget av overdel ganske enkelt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det en som trente i bar overkropp hos oss. Når svetten renner og man heller ikke bruker håndkle så syns jeg det er å dra den litt langt:sick: Vet at man er like svett om man har en t-shirt/singlet på, men likevel... Bortsett fra det tenker jeg aldri på hva andre folk trener i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd litt av hvert selv bl.a H&M(den gamle kolleksjon), adidas, nike, craft, frank shorter, kari traa, casall, 2xu. Nike blir alt for stort for meg, adidas, liker ikke stoffet. Resten er sånn helt ok. Min nye favoritt er den nyeste kolleksjonen til H&M, sitter utmerket bra på, ikke så stram som den forrige, ingen tulle glidelåser og litt mykere i stoffet, veldig behagelig. Er ikke så fan av t-skjortene deres, men genserne er fine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere treningstøy, og hvilket merke?? finner ingen jeg blir kjempe fornøyd med :(

Spørs litt hva slags treningstøy du liker og hva slags trening du driver med. Om du liker å trene i tights, shorts, singleter, gensere, osv.

Personlig så liker jeg mye av treningstøyet til hm. Det sitter bra på kroppen! Har en tettsittende shorts derifra og det er det beste jeg noensinne har hat. Prøvd fra blant Nike, rønish, etc. Men enten så sitter det dårlig i skrittet (Nike - tights og shorts), eller i korteste laget. Hm sin er perfekt lengde på og ikke for lang.

Treningssingleter er det et stort forbruk på og slikt blir slitt uansett hvor det kommer fra, så kjøper det heller billig fra hm.

Ellers så må man bare teste det ut og prøve seg fram. Vet mange er glad i anti Shake tightsene fra rønish, så den står på min ønske liste til jul. 2xu er jo også meget populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

For meg kommer det helt an på hva jeg skal trene - helst tights og stram t-skjorte om jeg trener støt/rykk/vendinger. Det samme eller løs tskjorte når jeg trener normal styrke, og helst shorts når jeg trener kettlebells - uansett årstid, blir så svett og varm uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU er favoritt, har tre tightser som jeg bytter på, og en trøye, alle av 2XU. Bruker de under skinndress på varme sommerdager også da dressen sklir lettere av etter endt kjøring, og musklene blir ikke like ødelagte, (klager ikke på treningssenteret sommerstid etter at jeg har prøvd hermetisk lukket kuskinn, svett hjelm, sykkel på 100 grader gjennomsnittlig, asfalttemp på 40 og lufttemperatur på 25 - i skyggen). Sykkelshorts med pad på trøsykkelen ute, t- skjorte, singlet eller langermet superundertøy både ute og inne.. Hettejakke under oppvarmingen :) Sportsbh, ALLTID.

Er nok også en av de som kommer på trening med sminke, og øredobber, men det er stort sett fordi jeg er så lat at jeg ikke gidder fjerne det etter jobb - før trening.

Sykkelsko eller nå rosa barefoot sko jeg ikke husker merket på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg trene som oftest i tights, igår fikk jeg lyst å bruke shorts kort "hotpants" lignendes på dette bildet under. Plutselig kommer hun som jobber der og sier at det er ulovlig. Jeg spør om det er ulovlig på alle treningssentre mtp. jeg har trent på Stamina før og der har jeg aldri fått en slik beskjed (om hva jeg har på meg er ulovlig). Og hun svarer "ja". Hun som kom til meg har jeg kjent lenge, og hun har aldri komt overrens med meg. Kanskje det er personlig? Jeg vil bare vite om det er en skrevet regel som sier at "hotpants" er ulovlig?

Jeg kjente jeg ble ganske frustert, og i min mening burde folk ha på seg det de måtte ønske!

post-32997-1444097218047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trene som oftest i tights, igår fikk jeg lyst å bruke shorts kort "hotpants" lignendes på dette bildet under. Plutselig kommer hun som jobber der og sier at det er ulovlig. Jeg spør om det er ulovlig på alle treningssentre mtp. jeg har trent på Stamina før og der har jeg aldri fått en slik beskjed (om hva jeg har på meg er ulovlig). Og hun svarer "ja". Hun som kom til meg har jeg kjent lenge, og hun har aldri komt overrens med meg. Kanskje det er personlig? Jeg vil bare vite om det er en skrevet regel som sier at "hotpants" er ulovlig?

Jeg kjente jeg ble ganske frustert, og i min mening burde folk ha på seg det de måtte ønske!

[ATTACH=full]134712[/ATTACH]

Bytt gym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trene som oftest i tights, igår fikk jeg lyst å bruke shorts kort "hotpants" lignendes på dette bildet under. Plutselig kommer hun som jobber der og sier at det er ulovlig. Jeg spør om det er ulovlig på alle treningssentre mtp. jeg har trent på Stamina før og der har jeg aldri fått en slik beskjed (om hva jeg har på meg er ulovlig). Og hun svarer "ja". Hun som kom til meg har jeg kjent lenge, og hun har aldri komt overrens med meg. Kanskje det er personlig? Jeg vil bare vite om det er en skrevet regel som sier at "hotpants" er ulovlig?

Jeg kjente jeg ble ganske frustert, og i min mening burde folk ha på seg det de måtte ønske!

[ATTACH=full]134712[/ATTACH]

andre som trener der kan jo trosalt føle seg mindre verdt om de kanskje ikke har like fine lår som enn selv. :roflmao:

Snart forbyr vel noen av sentrene svetting også:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...