Gå til innhold

hvordan klær på treningsenter? jenter


JulieRingstad

Anbefalte innlegg

Har fått kjøpe en 2XU-tights billig av en venninne, med min økonomi kunne jeg aldri kjøpt den til full pris :p . Så den virkelig digger jeg.

Foretrekker stram singlet over, liker ikke at klærne "slenger" i veien og jeg liker ikke å trene med noe stramt over skuldrene (tskjorte). Har ikke så mye frontstell så føler ikke at det blir tacky med tights og singlet ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kle deg i det du syns er ok å ha på deg, og som er innafor reglene på senteret (singletforbud noen steder osv). hva som "passer seg" er helt tåpelig å tenke på, folk har ulik grad av snerpethet uansett.

det fins tekniske trøyer som er svært svært tynne som kan være ok når det er varmt der det er singletforbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har tenkt lenge på å sjekke ut H&M:) er mye styr rundt de der barnearbeider greiene, og jeg synes det er kjipt, men jeg får meg ikke til å slutte å handle på H&M fordi om :/

Jeg har nesten bare klær fra H&M, og er forøvrig mest fornøyd med de også! Anbefaler en tur dit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten bare klær fra H&M, og er forøvrig mest fornøyd med de også! Anbefaler en tur dit:)

Må nesten sjekke ut etter neste lønning, har du prøvd H&M sine tights? Hadde vært greit med et par ekstra, men billig eller ei, hvis de blir gjennomsiktig og slitt etter et par uker, så er det jo bare drit kjipt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten sjekke ut etter neste lønning, har du prøvd H&M sine tights? Hadde vært greit med et par ekstra, men billig eller ei, hvis de blir gjennomsiktig og slitt etter et par uker, så er det jo bare drit kjipt:)

Har 4 stk derfra. Tror jeg kjøpte den første.... ehh oktober? Den har vært MYE brukt og vasket, helt fin enda.

Veldig bonus for at de har topper som matcher alle tightsene også. Sånn typ svart tights med lilla tripe + lilla topp f. eks (helt autist på at ting må matche xD). Har også noen treningsklær fra cubus som er veldig fine forresten. Er gøyere når man kan kjøpe nytt litt oftere (som man kan til den prisen). Er du liten i str. vil jeg anbefale deg å gå i barneavd, der koster tightsene halvparten og er helt like. De har også opp til str 176 (på h&m altså) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, selv om de er billige, så er de ikke SÅ billige, tights til 100kr som varer i 1mnd < tights til 300-400kr som varer i 6år :)

Det ligger nok noe i det ordtakelige "kjøper du billig, kjøper du dyrt" ja. Glad jeg er gutt og slipper å tilbringe flere år av livet mitt i butikker (var det ikke 2-3 år de kom frem til at den gjennomsnittlige vestlige, kjøpeglade jente brukte på å vandre rundt i butikker på jakt etter klesgjenstander de kunne ikle seg for å få ekstern validering?). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger nok noe i det ordtakelige "kjøper du billig, kjøper du dyrt" ja. Glad jeg er gutt og slipper å tilbringe flere år av livet mitt i butikker (var det ikke 2-3 år de kom frem til at den gjennomsnittlige vestlige, kjøpeglade jente brukte på å vandre rundt i butikker på jakt etter klesgjenstander de kunne ikle seg for å få ekstern validering?). :)

Jeg har bare kjøpt klær 3 ganger på 3 år (mest treningsklær igrunn) :p Lurer på hva slags jenter de gjorde det studiet på.

Ellers er jeg uenig i det der "kjøper du billig, kjøper du dyrt". Er vokst opp med billige klær (h&m, cubus, wearhouse, spar kjøp etc + arving/fretex), billig mat og billig tv og alt har fungert veldig fint igrunn. :) Har mange av klærne mine fra ungdomsskolen enda og de er ikke slitt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 stk derfra. Tror jeg kjøpte den første.... ehh oktober? Den har vært MYE brukt og vasket, helt fin enda.

Veldig bonus for at de har topper som matcher alle tightsene også. Sånn typ svart tights med lilla tripe + lilla topp f. eks (helt autist på at ting må matche xD). Har også noen treningsklær fra cubus som er veldig fine forresten. Er gøyere når man kan kjøpe nytt litt oftere (som man kan til den prisen). Er du liten i str. vil jeg anbefale deg å gå i barneavd, der koster tightsene halvparten og er helt like. De har også opp til str 176 (på h&m altså) :)

Hmm, da skal det iallefall sjekkes ut:)

Haha, I wish, er nok 13år siden jeg var liten nok til å handle i barne avdelinga (hadde vært kjekt da) ..så må nok i voksen avdelinga og handle for dobbel pris;) får se om ikke jeg har penger til å kle meg litt fint på trening jeg og(veldig viktig-,-) .. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å tenke på klærne jeg har på meg engang når jeg går med bustete hårtopp som henger på skeiva og trøtt morra-tryne uten sminke^^ men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da skal det iallefall sjekkes ut:)

Haha, I wish, er nok 13år siden jeg var liten nok til å handle i barne avdelinga (hadde vært kjekt da) ..så må nok i voksen avdelinga og handle for dobbel pris;) får se om ikke jeg har penger til å kle meg litt fint på trening jeg og(veldig viktig-,-) .. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å tenke på klærne jeg har på meg engang når jeg går med bustete hårtopp som henger på skeiva og trøtt morra-tryne uten sminke^^ men men

Haha, sweet irony. Har akkurat samme "problem" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger nok noe i det ordtakelige "kjøper du billig, kjøper du dyrt" ja. Glad jeg er gutt og slipper å tilbringe flere år av livet mitt i butikker (var det ikke 2-3 år de kom frem til at den gjennomsnittlige vestlige, kjøpeglade jente brukte på å vandre rundt i butikker på jakt etter klesgjenstander de kunne ikle seg for å få ekstern validering?). :)

Kan godt stemme det:) men jeg tror mange gutter setter pris på at jenter legger mye tid/arbeid i det, når de liker det de ser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i tights (lange eller 3/4 alt etter årstiden), singlet (t-back som regel), sportbh (selvfølgelig), genser om vinteren til jeg blir varm og leggvarmere om det er ekstra kaldt. Men jeg kjøper aldri billig tights da. Er så kleint om de revner bak midt i en økt.... ;)

Og lipgloss. Alltid lipgloss. Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel ikke en mal på hva som er akseptabelt eller ikke hva det angår hvordan treningsklær man bruker. Selv i sivile klær når ute,kan jeg se skikkelser gå kledd som om de skulle solgt sjela si til han ''tyitje'' som vi så fint kaller de på nordlandsk.

Mange liker å vise seg fram, andre ikke, noen er opptatt av å se presentabel ut, andre ikke, noen inkl meg, kler meg med passe stram skjorte og en løs shorts, slik at man kan se musklene jobbe/pumpe, dette er da for å gi meg motivasjon, hva andre ser og om de tror jeg prøver å ''vise'' meg fram gir jeg meg en god fan i egentlig :p Bruker heller energien på å trene, istedenfor å kritisere andre.

Men kommer man på treningssenteret kledd slik som denne karen!!!!!post-19629-14440943736506_thumb.jpg

Da har man nok gått i en feil sving en plass i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...