Gå til innhold

Kim pinglegutten

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kim pinglegutten

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 17. mars 1997
  1. takk for svar.. skjønner ikke hvorfor ikke bilde kom frem..
  2. Hei, 16 år og trent i 5 månder.. og lurer på jeg bør bulke? har fett prosent rundt 12-13.. målet er å få mer muskler og se ganske bra ut til neste sommer, altså 1 år. Vist jeg skal bulke hvor lenge skal det vare? Her er bilde av meg nå.. (vet det ikke er mye å skryte av) plis svar om dere syns jeg bør bulke eller ikke? )
  3. Er det best å ha sirkeltrening under styrkeøvelsene, eller er det best å gjøre ferdig alle settene på den ene øvelsen før man går til neste??? Og hvor lang pause bør man ha mellom de forskjellige styrkeøvelsene??
  4. Men hva skal jeg spise?? kan eg spise alt mulig drit itillegg til mye proteiner, sunt fett og gode karbohydrater.. liksom gjør det ikke noe om jeg spiser litt usunt siden jeg må opp i kalorier eller må alle kaloriene komme fra noe sunt?
  5. som en hel flokk med ulver, og trene som en olympisk gud. hehe, tusen takk for tipset skal spise mye og trene hardt fremover vil ikke bli en sånn "skinnypack".. Takker for alle andre svar også
  6. Er 174.5 cm høy og veier imellom 63-65kg Eg har hatt dårlig fremgang for å ha trent styrketrening i 5 månder, men det er fordi jeg har hatt kaloriunderskudd mesteparten av tiden (visste ikke at man måtte ha kalerioverskudd for å bygemuskler, før nå... )
  7. Hei, en gutt på 16 år har trent styrke i 5 månder.. Jeg får ikke skikkelig synlig six-pack, har et fett prosent på 12-13.. og det jeg lurer på om jeg må trene ned fettprosenten til 8-9.. Det som er problemet da er at du ikke kan byggemuskler og slanke deg på samme tidspunkt. Så da er spørsmålet mitt er det lurt å trene ned fettprosenten først, til jeg har fått 8-9% som er målet mitt. Eller bare fortsette å byggemuskler til jeg er fornøyd med muskelmassen så trene ned fettprosenten? Takker mye for svar
  8. Hei, er en gutt på 16 ( 174cm høy, veier 63kg) trent en stund (5 månder) , og har prøvd proteinpulver i en til to måneder.. Og jeg lurer på om noen spørsmål om proteintillskudd.. vennene mine og foreldre sier dette om proteintilskudd.. 1. at du blir feit når du slutter å trene, når du har brukt proteinpulver tidligere?? 2. at du mister musklene fortere etter slutt av trening, vist du har brukt proteintilskudd tidligere.?? 3. det er om at du ikke bygger opp musklene skikkelig, at musklene bygges for fort opp... noen som har noen mening om dette eller vet om det stemmer eller ikke?
  9. Hei, gutt 16 år, trent i styrketrening i 5 månder (har sett fremgang) (variert mye hvordan jeg har trent) og trener fotball til vanlig 2-3 ganger i uken. Er 174 cm høy og veier 63 kg. Min drøm er å få en fin kropp med mye muskler og lurer på om dette er et bra styrke propgram: Mage 3 sett (flere forskjellige øvelser) Biceps 3 sett og ca 10-14rep diceps 3 sett og 10 -14 rep skuldre 3 sett og 10-14 rep Rygg 3 sett og 10-12 rep benkpress 3 sett og 10-14 Knebøy 3 sett 10-14 rep og så plusser jeg på noen ekstra øvelser som varier litt Høres det bra ut? Trener det tre ganger i
  10. Tusen takk for linken, RobbieLad lærte sykt mye med å lese den
  11. Tusen takk for svar Tror jeg heller bare går for å bygge mer muskler og se om det blir noe sixpack du som lurte hva jeg spist, -frokost: Skyr yougurt, med banan og en skive med kylling pålegg eller makrell i tomat. -Lunsj: 2 skiver med kyllingpålegg og kyllingost eller rekeost, litt frukt og 2 knekkebrød med samme pålegg -middag: Bestemmer ikke alltid middag, men ofte kylling eller fisk spiser mye bønner og alltid noe grønt på talerken - Etter trening: proteinshake Kvelds : samme som lunsj med melk og dessert om kvelden kesam med mango eller banan. dette er det jeg spiser på en da
  12. Hei, er en gutt på 16 år. 174 cm høy og veier rundt 63 kg.. trent styrke i 5 månder og ser fin fremgang, men vill ned ca 3%i fettprosent.. og lurer på det er mulig samtidig som jeg kan bygge muskler? .. har et ganske bra kosthold (tar protein tilskudd etter treningeritillegg).
×
×
  • Opprett ny...