Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Thomas K Andersen skrev:
Jeg trur det er det som er problemet. For det er nettopp det jeg gjør. Har en følelse at ikke driten synker når jeg gjør det.

Men, skal prøve å legge papir oppover de klassiske stedene stripene kommer. Da kan det hende det blir andre boller.

Var det jeg mente :p

Altså legg det på "dokanten" og sitt litt frempå når du bæsjer. Har funket gull for samboeren min som var dritgod på akkurat det samme xD

Skrevet

Er dritgod til å strikke :) har bare noen bilder her, men dette er et lite utvalg av strikkeproduksjonen det siste året. Ellers er jeg ikke så aller verst til å spille fløyte. Og dritgod til å passe barn og være turntrener for de yngste partiene!

post-5540-14440937366864_thumb.jpg

(Men jeg er ikke så flink til å snu mobilbilder)

post-5540-14440937347095_thumb.jpg

post-5540-1444093734762_thumb.jpg

post-5540-14440937352089_thumb.jpg

post-5540-14440937356662_thumb.jpg

post-5540-14440937362299_thumb.jpg

Skrevet

Jeg er dritgod på å utsette alt av skolearbeid/hjemmeeksamener osv. Når jeg først begynner å lese er jeg dritgod til å heller gjøre andre ting. som å begynne å vaske hus, bake osv om jeg leser hjemme.

Nevnte jeg at jeg har 6t skoleeksamen i morgen? Begynte å lese igår, og hadde eplekake til dessert idag. Yepp.

Skrevet
  "Pingrid skrev:
Jeg er dritgod på å utsette alt av skolearbeid/hjemmeeksamener osv. Når jeg først begynner å lese er jeg dritgod til å heller gjøre andre ting. som å begynne å vaske hus, bake osv om jeg leser hjemme.

Nevnte jeg at jeg har 6t skoleeksamen i morgen? Begynte å lese igår, og hadde eplekake til dessert idag. Yepp.

Jeg har funnet min prokrastineringsovermann(kvinne)!

Ad. trådens tema: jeg er ikke dritgod i noe.

Skrevet

Mulig det er vanlig blant mange av gutta (og jenter:-)?), men vil si jeg er ganske flink på å huske navn på fotballspillere, hvos de spiller, hvilke lag de spiller på og ca hvor gamle de er... Ellers; verdens mest imponerende "short-term-memory" (udiskutabel cocky påstand, sorry). hehe

Skrevet
  "Gundersen™ skrev:
Da er vi to, Grefsch! For min del kommer dette av altfor mye tid brukt på disse spillere (og alle andre årsutgavene)! :D

Championship_Manager_01_02_cover.jpg

fm13-pack-en.png

FIFA for min del, mer før, lite nå siste årene, men interessen er der fortsatt. Dette gjør det utrolig morsomt å diskutere fotball, særlig med folk som selv sier de har superpeiling på eget lag, men som ikke aner hvem som spiller der.. Hatt mange slike diskusjoner..

Skrevet
  "Pingrid skrev:

Kjenner meg igjen i nettopp dette. ATM sitter jeg med en bacheloroppgave som skal gjøres ferdig og leveres om 5 dager, 20 sider; har 3. Bruker for mye tid på f.eks. å sitte her å kommentere og lese. Nettet er og blir "a time consuming black hole".

Skrevet

Jeg har svart her før, men jeg kom plutselig på at jeg er veldig god til å løpe langt. Ikke sprint, men jeg kan løpe maraton og andre lang distanse saker.

Skrevet

For en herlig tråd! :D

I løpet av 8 år med organisasjonsabried har jeg opparbeidet meg helt ville organisatoriske egenskaper.

Er som oftes positiv, og se det beste i alle situasjoner.

Er hypersosial, og kan prate med de fleste.

Googler som en helt! Er ikke uten grunn at russenavnet mitt var Google.

Også er jeg en kløpper i Heroes of might and magic 2 :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...