Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ironisk nok så er eg flink til å overtala andre til å gjera ting dei har lyst til, men er usikre på om dei våger å prøva. :)

(Ironisk fordi eg og er flink til å overtala med sjølv til å ikkje gjera slike ting...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er veldig flink til å skrive. Har hatt en forfatterdrøm fra barnsben av, tatt ett kurs, samt gått skrivestudie i ett år. Nå jobber jeg med en økonomisk krimserie, samt en barnebokserie.I tillegg har jeg utgitt tre tekster i en antologi =)

Her er en smakebit, for de spesielt intresserte: (tips, sorter tekstene etter nyeste først)

http://dikt.no/index.php?page=vis_profil&BrukerID=4702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt god i minesveiper faktisk. Bruker to timer minst per dag for å slå ny pers. Drar på skolen for å sitte i forelesningene og spille minesveiper med god samvittighet.
Seriøst? Eg er også dritgod i minesveipar, men har lagt opp no. Persen er 62 sekund på ekspert, 17 på middels og 2 på nybegynner. (Gammal post, men eg måtte berre kommentere då eg såg han!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God på å se andres egenskaper, engasjere og motivere. Svært flink til å hause opp unger så de blir spinnville og går bananas;) det er gøy det:) aktive unger som freser over vegger og tak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, da kan du få komme og få ut litt energi av min 4 åring ! :p haha

Hærlig. Nyt tiden med poden ;) Snart flyr de ut av reiret, da blir det tomt og stille kan jeg love deg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest QueenWinther

Jeg er sykt god på øyemål av mat. Typ; jeg skal ha 50gr avocado, og deler den slik at jeg får akkurat 50gram. sykt fint når jeg må veie maten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink til å maksimere provosering av andre mennesker. Det er lett for meg å identifisere ideologien/verdiene deres, utlede hvilke emner som er mest sensitive for dem, og å skreddersy budskapet mitt til å være så offensivt som mulig, selv på en subtil og indirekte måte. Samfunnsnyttig! Jeg kan også steke perfekt bacon. :angelic:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...