Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hahaha, føler meg truffet her ass :( Til mitt forsvar legger jeg sjelden ut speilbilder. Får kompensere med et ordentlig bilde:

[ATTACH=full]96271[/ATTACH]

Kanskje litt juks å vise frem formene sine med korsett dog...

Drit kult bilde da

Fortsetter under...

Hahaha, føler meg truffet her ass :( Til mitt forsvar legger jeg sjelden ut speilbilder. Får kompensere med et ordentlig bilde:

1: lættis av admin å slette meg

2: du fremhever dine former kanskje litt bedre enn meg <3 hehe :)

Annonse

Jeg er bygd med veldig brede hofter og har store pupper = markant timeglassform. Har for det meste brukt å skjule kroppen min fordi jeg ikke har vært helt fornøyd med formene mine. Typ, baggy klær, caps og sneakers. Men etter jeg begynte å trene styrketrening har jeg blitt litt mer komfortabel i kroppen min og føler meg vel i litt tightere klær :)

Flott speilbilde for anledningen, med dosetet oppe og greier. Nicenice.

[ATTACH=full]96259[/ATTACH]

Oooo :p

Kan bidra lite i sixpacktråder, men her har jeg da faktisk noe å gjøre :p

70kg tung, 102cm ræv og midje/hofte radio 0,7 blank ;)

70 meget flott flott fordelte kilo - stunning!!! :)

Kjenner denne tråden motiverer vektoppgangen min.. syntes framdeles vektøkning er ubehagelig men ser jo at former faktisk er finere en knerten-looken

Sukk.. Jeg syntes jeg var ganske veldreid til jeg så deg altså.. :eek: Du har virkelig en av de mest utrolige kroppene jeg noen gang har sett! Wow!!!! :eek: Please ikke insister på å gå ned masse i fettprosent så de kurvene forsvinner! ;)

Annonse

(Og ikke for å være dust, det er jo litt morsomt også, men kan ikke denne tråden være forbeholdt det den var startet for, nemlig kvinneformer? Det er allerede masse tråder der menn kan poste, evt kan det startes en mannetråd også?) :)

HERRE!!!! Korsett er SÅ undervurdert! :D Flotte bilder!!

Sukk.. Jeg syntes jeg var ganske veldreid til jeg så deg altså.. :eek: Du har virkelig en av de mest utrolige kroppene jeg noen gang har sett! Wow!!!! :eek: Please ikke insister på å gå ned masse i fettprosent så de kurvene forsvinner! ;)

Seriøst?? Tusentusentusen takk :love: Skal nok ned en del i fettprosent, men hoftene forsvinner aldri, for de er bygd brede. Var lei meg for det før, men nå klarer jeg å sette litt mer pris på dem.

Gjest Hanne_
Seriøst?? Tusentusentusen takk :love: Skal nok ned en del i fettprosent, men hoftene forsvinner aldri, for de er bygd brede. Var lei meg for det før, men nå klarer jeg å sette litt mer pris på dem.

Det er ikke hoftene dine om er store, det er midjen som er usedvanlig smal. Jenter as :p

Jeg skulle gjerne lagt på meg bare på rumpa og i puppene, men det gjør jeg ikke. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde sett ut som Kim Kardashian selv om vi hadde hatt samme fettprosent. Ordet "former" er bare piss. De som er så heldige å ha "former" er bare heldig med hvor fettet legger seg eller at de har brede hofter og smal midje (benbygning).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...