Gå til innhold

Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

det er jo ikke store vektene i forhold til mange(alle) andre her, men jeg ble kjempestolt på lørdag...

trente med gubben, økte fra 40 til 45kg i mark, og kommenterte etterpå at jeg trudde jeg kunne øke enda mer neste gang...

gubben overtalte meg så til å prøve en rep på 60 kg...

-og jeg tok 5!!:D:p

følte teknikken var bedre enn på 45kg, og kunne tatt flere rep, men hadde jo liksom tatt et sett, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Annonse

Hvor langt er du kommet nå? Har økt til 42.5kg og fra 3 til 5 reps :)

Ligger nok dessverre fortsatt på samme... :( mye øvelser osv! så fortsatt 40kg og 3-5 reps ish. Men begynt skikkelig med markløft, dro 165kg 1 M.R, stolt :D 4 gangen jeg tar mark, så ganske fornøyd! Og lært dama det, haha! Hu var ødelagt i ryggen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig litt flere, men ser det er andre som "skryter " så da har vell jeg også lov :p:D

200 kg x 1 i benkpress

260 kg x 1 i knebøy

230 kg x 1 i markløft ( når jeg var 17 år )

160 kg x 8 i nedtrekk

100 kg x 8 i franskpress

140 kg x 8 i skulderpress

630 kg x 10 i beinpress

150 kg x 8 i leg extension

Rimelig sterkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for ca 1,5 år siden hadde jeg kroppsvekt som i markløft som målsetning for fire måneders gjenopptrening etter seriøst skummel og langvarig sykdom. Veide 83 kg den gangen, endte med å løfte 93 kg. Mestringsfølelsen fra den dagen glemmer jeg nok ikke så lett.

Haha, må bare kommentere profilbildet ditt, elsker det :D Det er så bra, og så sant :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...