Gå til innhold

Din største treningsflause?


Sara

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å knuse speilet i frivektsavdelingen på elixia, Bryne, for ikke så lenge siden. Situasjonen var bare at jeg nettopp hadde gjennomført flere tunge sett med frontbøy og var mildt sagt utslitt. Her skulle man kanskje tro at jeg presterte å miste vektene, falle, eller noe sånn, men det er desverre langt teitere enn som så. Da jeg skulle ta av sikringene, som var av typen veldig tighte, hadde jeg ikke krefter igjen til å klemme skikkelig rundt den, noe som resulterte i at den skjøt ut av handa mi og dundret i speilet. Å herregud som det joma. Heldigvis gikk alt bra, men jeg reagerer instinktvis med å late som jeg ikke blir berørt i sånne situasjoner. Tipper det så ganske teit ut…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener ikke, men jeg er 110 % sikker på at jeg kommer til å spamme denne siden dersom jeg gjør det. Det er helt utrolig mye rart jeg presterer å si og gjøre utenfor et treningssenter, så jeg tror ikke det kommer til å bli så veldig mye mer anderledes innenfor. Men jeg prøver jo å holde meg i form nå, selv om jeg ikke trener "ordentlig".

Jeg gikk en tur på butikken for å kjøpe noe greier for mamma. Prøvde å jogge litt ned dit, men kunne ikke det på vei tilbake når jeg hadde varer. Så da gikk jeg litt rundt i min egen verden mens jeg har musikk på ørene. Plutselig kjenner jeg at det begynner å klø veldig i rumpa, men siden det var forholdsvis sent på kvelden, og ikke annet å se enn en trailer som stod parkert, tar jeg sjansen på å klø godt bak (på utsiden av buksa altså). Men skeptisk som jeg er, kikker jeg mistenksomt rundt meg mens jeg klør, og selvfølgelig så sitter det en mann inni den teite traileren. Han lener hode over dashbordet og kikker ned på meg som står deg å klør! :p Jeg klarte ikke annet enn å sende vedkommende et stort smil, før jeg trasket fort avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være når jeg holdt på å ta livet av en stakkars med benkpress stanga.... Skulle ta av vektene på stanga og tenkte jo ikke over at den skulle tippe over... Og der la det ei stakkars jente å jobba! "å herregud!!!" ropte jeg ut, så hele senteret hørte meg. Den traff heldigvis ikke, men det var snakk om få centimeter. Ba selvfølgelig slukøret om unnskyldning og gikk med hodet bøyd... Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde i fjor en gang.

Skulle tøffe meg litt i benk. Kasta opp 20kg stanga, klappa med hendene og tok den imot, kasta opp igjen og klappa meg på brystet. Slik gjorde jeg kanskje 6 ganger før jeg koordinere feil. Stanga datt rett ned på brystkassa, og 20kg med lite kontaktflate gjør jævlig vondt, ihvertfall hvis man er et beinrangel som jeg var på den tid.

Vi snakker pusteproblemer og voldsom smerte i ihvertfall 30 min... Siste gang jeg lekte tøff i benk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... var på trening alene en gang... Og skulle da maxe i benk.. som sagt.. Alene... Endte med stanga på brystet.. og med full musikk i ørene måtte rope på side"mennene", de fikk jo vekta av, men sa ikke et ord. Mens jeg prøvde å spøke det hele vekk.. haha. Jeg forsvant fort. Og tar aldri mer enn jeg vet jeg klarer uten å spørre om hjelp FØRST:unsure:

Jenta som skulle leke tøff med litt for tunge vekter :rolleyes:

Hehe, akkurat samme som meg det! .. + at jeg greide å få et svært blåmerke på låret og en finger som begynte å blø. Hvordan jeg greide det, vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første treningsflause.. Ja..skal vi se. Det var på ett treningssenter i oslo for maaange år siden, og jeg var på tredemølla for første gang :) Syntes det gikk ganske greit, eneste problemet var at da jeg skulle stoppe og trodde jeg trykket på stopp-knappen, så hadde jeg tydeligvis ikke truffet ordentlig. Jeg sluttet å jogge.. men det gjorde ikke tredemølla , og jeg forsvant bakover :p Takk gud så stod det en kar i nærheten som fikk tatt meg imot:D Gikk noen år før jeg fikk mot nok til å forsøke den igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere godbiter på lager. ;):D I dag går vi tilbake i tid. Til 2007 mener jeg. Øvelsen er Pushdown. Jeg har lastet på hele magasinet. (må jo det!!!) røsker i stanga for å få den under meg og kjører noe som minner om negativ smalbenk m kabel!:meh:

Godt man er blitt klokere med tiden.:) Ja.. det som skjer etter 3 rep er at vaieren ryker når jeg presser ned!!!:eek: Magasinet ramler ned med et brak! og jeg ligger å vrir meg på gulvet med noen enorme smerter i triseps i venstre arm! :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greide å miste ipoden under naboens tredemølle, mens noen løp på den. så jeg måtte unnskylde meg og ligge meg ned på gulvet og prøve å strekke hånden så langt jeg kunne under :blush:

Hehe, det har jeg gjort mange ganger! Har hatt ipoden liggende på tredemøllen, blitt så ivrig når jeg løper at jeg har kommet borti ledningen til øreproppene mens jeg har løpt, og ipoden (eller iphonen da) har fløyet bakover. En gang klarte jeg og gjøre det 3 ganger på rad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange morsomme flauser, haha :p

Det eneste jeg kan komme på akkurat nå er en gang for lenge siden (må ha vært 13-14 år tror jeg) da vi hadde sprinttrening inne i en gymsal.. Vi skulle løpe om kapp BAKLENGS, jeg tryna selvfølgelig med et brak, brakk halebenet og forstuet håndleddet.. Får fortsatt høre dette hver gang vi har baklengsløp på treninga :rofl: Har heldigvis blit litt flinkere siden den gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å være mest mulig anonym på trening og har heldigvis ikke hatt de største flausene. Enda.

Første gang jeg skulle ta knebøy så brukte jeg en av av de vekstengene (sikkert kun 15 kg isj) som er for korte til å ha stående i knebøystativet, så jeg måtte ta vektstanga over hodet... Gjorde repetisjonene mine, og fikk ikke stange over hodet når jeg var ferdig. Måtte sette meg ned på en benk, og rulle stanga av... Heldigvis var det ingen som såg meg :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å være mest mulig anonym på trening og har heldigvis ikke hatt de største flausene. Enda.

Første gang jeg skulle ta knebøy så brukte jeg en av av de vekstengene (sikkert kun 15 kg isj) som er for korte til å ha stående i knebøystativet, så jeg måtte ta vektstanga over hodet... Gjorde repetisjonene mine, og fikk ikke stange over hodet når jeg var ferdig. Måtte sette meg ned på en benk, og rulle stanga av... Heldigvis var det ingen som såg meg :blush:

Jeg har en lignende. Var på EP, kjørte knebøy med stang (snille vekter). Dette var etter en haug med overkroppøvelser, så jeg var ganske kjørt i armer og skuldre. Fikk løfta stanga litt over hodet, skjønte at jeg ikke fikk den av og skulle legge den ned på skuldrene igjen før jeg ba om hjelp. Jeg rakk aldri å legge den stanga ned på skuldrene igjen, den deiste ned i skallen min raskere enn armene mine rakk å reagere. Veldig vondt og veldig flaut. Needless to say at jeg ikke har vært på EP igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minnet meg på en annen opplevelse. Denne gangen maxing i knebøy.. 115 kg på skulderne og en venninne som aldri har spotta før som sikring.. Jeg antok at alle visste hva man skulle gjøre hehe. Skulle ta bøy til benk, men stepkassene var litt for lave til at jeg kom meg opp igjen.. Og der ble jeg sittende da.. Med 115 kg på stanga og ante ikke hva jeg skulle gjøre hehe, og spørrende blikk fra en fyr i andre siden av rommet, som jeg prøvde å forsikre om at "detta går braaa". Fikk stanga på stativet til slutt men :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... var på trening alene en gang... Og skulle da maxe i benk.. som sagt.. Alene... Endte med stanga på brystet.. og med full musikk i ørene måtte rope på side"mennene", de fikk jo vekta av, men sa ikke et ord. Mens jeg prøvde å spøke det hele vekk.. haha. Jeg forsvant fort. Og tar aldri mer enn jeg vet jeg klarer uten å spørre om hjelp FØRST:unsure:

Jenta som skulle leke tøff med litt for tunge vekter :rolleyes:

Det skjedde med meg og... Bare at mine "sidemenn" ikke var like hjelpsomme. Singlet-gutten så på meg fra speilet, smilte, nei GLISTE BREDT til meg, før han fortsatte å bicepscurle mens jeg lå der jeg lå klemt fast og prøvde å rulle stangen nedover uten å knuse hvert eneste ribbein i kroppen. Da jeg endelig var løs og skulle rydde opp etter meg måtte jeg virkelig konsentrere meg om å ikke miste stangen i trynet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninna trente markløft, ganske lett, type 50-55kg kanskje. Og så kommer hun borti vannflaska mi med vekten og ble skikkelig irritert, så hun syntes det var en god ide å sparke bort med foten for å illustrere sin misnøye. Dette ender jo selvsagt med at hun fikk ubalanse og alle vektskivene datt i gulvet fordi vi ikke hadde brukt sikringer.. haha. Vi ble ganske flaue begge to men lo det vekk, da.

Da jeg var heeelt ny med trening og sånn trente jeg på SATS i Bergen, og kjørte stort sett apparatøvelser og ellipsemaskin he-he. Uansett, jeg hadde satt meg på ett eller annet apparat, og så skulle jeg stille inn setet. Hadde ikke brukt maskinen før, så visste ikke helt hvordan man gjorde det, men fant nå frem til spaken til slutt da.. så jeg trykket på den og så falt jeg bare rett i bakken fordi jeg satt jo på setet, så vekten min gjorde at det gikk ned til nederste hakk...

En mann stirret på meg, så jeg prøvde å le det vekk "hahaha, heheh" men så lo han ikke tilbake, han sa rett og slett ingenting, bare stirra, så da ble det bare sånn "eh.. heh eh.." stemning til slutt. Awkward!

Vinket til en jeg trodde jeg kjente, viste seg å være en annen fyr... endte opp med at han vinket og gliste tilbake og sa til og med hei en halvtime senere når vi trente i samme krok. Det var litt flaut, mest morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...