Jump to content

Synnøve Vereide

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About Synnøve Vereide

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har du prøvd å blande Kesam Mager med Fun Light-saft? Jeg sper på til passelig tykkelse, og blander deretter inn et tonn kanel og eventuelt litt søtning Smaker vanlig yoghurt, men er mye sunnere og rikt på protein
  2. (Hehe, jeg må bare kommentere her også) Jeg har naturlig store lår, større enn mange gutter, og tidligere droppet jeg derfor styrketrening på lårene. Sannheten er at styrketrening på beina bare gir deg fastere og mer definerte lår, og (igjen) heller er fettprosenten en bør fokusere på dersom du vil ha finere lår Var veldig misfornøyd med lårene mine før, men husk at det er bedre med litt kraftige, sterke lår, enn tynne og slappe lår
  3. Jeg er selv 157 cm, og veier 57-58 kg., i tillegg til å ha en litt kraftig beinbygning med relativt muskuløs underkropp i utgangspunktet. Det beste er om du holder vekta (som for øvrig ser helt fin ut) og heller fokuserer på økning i muskelmasse. Da øker hvileforbrenningen, og fettprosenten går ned. Dersom du går raskt ned i vekt nå riskikerer du nok å miste muskelmasse :/
  4. Wææ, er selv veldig svai, og har ikke sjans til å være helt strak :s Kan dette føre til skade?
  5. Hvorfor er krydderblandingene og kanelen usunn og skadelig?
  6. Uansett hvor stor porsjonen er, spiser jeg opp ALT... Har ikke sjans til å legge igjen små biter på tallerkenen, da overspiser jeg heller Men det særeste jeg gjør er vel å spise opp HELE eplet - inkludert frøene, stilken etc. Spiser 2-3 epler om dagen, og får alltid rare blikk når jeg bare sluker hele greia Samme gjelder pære, og kiwier - spiser de gjerne med skall ..
  7. 25 kalorier i EN valnøtt? Fire valnøtter har altså lik energimengde som en hel skyr, skummelt! Det triste er jo at det er klin umulig for meg å kun spise EN nøtt, sluker lett 100-200 gram ... haha
  8. Takk for innspill, skal sjekke det ut! Og ja, det er mye feilinformasjon ute og går, og mindre gode treningsopplegg. Er så klart mye slikt på internett også, men man er jo bare nødt til å sile det ut. Sånn sett er det jo greit å ha fitnessbloggen Har sjekket ut goblet squat nå, og tenker å bruke denne øvelsen inntil en annen PT kan vise meg ordentlige knebøy. Ønsker å holde meg 100% skadefri, så jeg vil være helt sikker på teknikken
  9. Nå skal det sies at jeg kun gjorde hva PT-en ba meg om, men jeg har jo stusset litt over dette her :/ Har heldigvis ikke gjort dette lenge, og skal definitivt endre fokus!
  10. Tusen takk for svar! Skal prøve meg frem, og passe på at teknikken blir bra PT-en sa for øvrig også at jeg absolutt IKKE kunne trene styrke mer enn to ganger i uka, noe jeg også stusset på ... 48 timers pause for hver muskelgruppe bør vel være greit?
  11. Har et lite spørsmål jeg gjerne vil ha svar på Klassifiserer meg selv som nybegynner i styrke, og for kort tid siden hadde jeg time med en PT/treningsveileder. Jeg skulle ta knebøy i apparat-form (slik at stanga er fastlåst), da jeg sliter med veeldig svai rygg, dårlig balanse og vil ha teknikken bedre på plass før jeg starter med ordentlige knebøy. Uansett, det jeg reagerte på var at hver gang jeg gikk liitt dypt ned, så sa han at jeg absolutt ikke trengte å ta så dype knebøy? Og de var IKKE dypere enn noen av videoene over ... Så, spørsmålet er egentlig: Hvorfor ikke ta dype knebøy? Og hva er forskjellen?
  12. "Spar" på kaloriene tidligere på dagen, men prøv likevel ikke å gå på en smell når du kommer på julebordet. Unngå å overspise, og ikke fyll tallerkenen med det aller mest usunne Kan være greit å ta en god kardio-økt i forkant/etterkant av julebordet. OG, ikke minst - kos deg!
×
×
  • Create New...