Sara Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det finnes så utrolig mange flinke, sportye, sterke og stramme mennesker her inne. Men enten du er ny i gamet eller har trent lenge, så tipper jeg at du har gjort et eller annet hysterisk morsomt, kjempeflaut eller bare en liten tabbe? FORTELL! det er gøyt å le av hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Satt ikke en manual skikkelig på plass da jeg prata med noen, så ramla den ned og instinktet var å prøve å prøve og dempe fallet med foten så det ikke skulle bråke sånn. Det gjør jeg ikke flere ganger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camla89 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Satt ikke en manual skikkelig på plass da jeg prata med noen, så ramla den ned og instinktet var å prøve å prøve og dempe fallet med foten så det ikke skulle bråke sånn. Det gjør jeg ikke flere ganger! :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden: "Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe imm-iform og Helene Drage 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden: "Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe Du har i allefall lært at man ikke har på sikkringene når man er alene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Selv kan jeg jo bare kopiere en liten hendelse fra loggboken min for noen uker siden: "Det er bare andre gang jeg gjør benkpress utenfor styrketimene i sal, og det var derfor ganske uvant. Siden stangen veier ca.20 kilo, ser det jo ganske pinglete ut med et par små vektskiver på sidene, men jeg kjørte på. Etterhvert var jeg oppe i 33 kg, og det var da jeg helt plutselig ikke fikk stangen opp igjen(!) (Hadde selvfølgelig ikke sikret vektene:eek:), så ble liggende med stangen på brystkassen. Stangen svingte fra side, og de tre små vektskivene jeg hadde plassert på hver side falt av i tur og orden. Til slutt kom det heldigvis en mann bort og hjalp meg". Dette var jo selvfølgelig ikke verdens undergang, men følte virkelig 20 stirrende blikk mot meg! hehe Gjorde akkurat det samme som det for et par mnd siden! Men jeg hadde sikret skivene og jeg var helt alene i senteret... *rulle stangen nedover magen* Glad jeg ikke hadde mer enn rundt 30 kg Har også klart litt for mange ganger å miste vektskiver på gulvet fordi jeg er lat og ikke gidder gå flere runder når jeg rydder Det er like flaut hver gang halve senteret står og stirrer.. haha Sara 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Gjorde akkurat det samme som det for et par mnd siden! Men jeg hadde sikret skivene og jeg var helt alene i senteret... *rulle stangen nedover magen* Glad jeg ikke hadde mer enn rundt 30 kg Har også klart litt for mange ganger å miste vektskiver på gulvet fordi jeg er lat og ikke gidder gå flere runder når jeg rydder Det er like flaut hver gang halve senteret står og stirrer.. haha Hehe, tror det er veldig mange som har gjort benkpresstabben .. også er det dette med at mange liker å stirre, særlig når det kommer en brå lyd eller noe uventet skjer. Så plutselig har man mange nyskjerrige øyne på seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert André Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 For en del år tilbake gjorde jeg noe kjempeklønete (og smertefullt). Jeg stod ved en hammerpress og slapp på 20kg vektskiver. Etter hvert stod det ene låret mitt veldig nærme den stangen vektskivene skulle smettes på. Det endte med at jeg fikk en del av låret i mellom to vektskiver... *au au*... ga fra meg noen lyder etc.. sikkert morsomt for de rundt, men det låret var ikke noe pent syn etterpå Mette M 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 slapp en megapromp under et tungt sett beinpress Opheliia, Synnøve Vereide, Jane og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 slapp en megapromp under et tungt sett beinpress Haha, den var vittig! hvordan var reaksjonen til de rundt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 hehe, aner ikke. turte ikke se opp Jane og elin cecilie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keegil Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg husker jeg tryna bakover da jeg tok arnoldpress for en god stund siden... smalt inn i en preacherbenk og deiset langflat i bakken. Rimelig kleint! Mette M, Jane, Sara og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hehe.. Sykla inn i en bil, mens jeg skrev melding. Det kjipe var at jeg sykla med lagtrøya, så var ingen tvil om hvor jeg hørte til.. Og bilen var nettopp solgt, selger og den nye eiern sto ved siden av og hadde nettopp avslutta handelen. Da kommer jeg, kjører rett inn i sia på bilen og blir liggende å se opp på de to mannfolka, med mobilen i hånda. Visste virkelig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Synnøve Vereide, Andrea Rostad Halsan, Mette M og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen. Synnøve Vereide, Cile, Eilin og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Haha, her er det mye morsomt Kan ikke huske noe flaut jeg har gjort. Men jeg tar ikke meg selv så høytidelig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen. Du er ikke alene med den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Du er ikke alene med den.. Haha, det er godt å høre! Man føler seg ikke nevneverdig smart i en sånn situasjon... Eh, nei altså, jeg forstår ikke helt dette med tyngdekraft og sånn skjønner du...Noenganger lurer jeg på om jeg ikke bare skal bleike håret:) bmbb, Helene Drage og Ninian 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lz'Pv Bruh Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det var kanskje ikke så veldig flaut, men uansett; i februar: -FJELDMANN:mad: hadde tatt chins rett før meg, og istedet for å bruke et belte med vekter , holdt han en manual fast med begge føttene. - jeg skal bare ta et oppvarmingssett i mellom, så jeg gidder ikke flytte manualen. - Tar 10 perfekte chins, og slipper meg ned - Venstre fot lander på manualen - ?????? - Avrevet leddbånd i ankelen, 5 uker med leggskinne, mange måneder med sportsteip og glattbarbert venstrelegg. thanks bruh Synnøve Vereide, Eilin, Espen Espelund og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Dette er en tråd jeg sikkert kunne tatt helt over. Men jeg får nøye meg med å fortelle om første gang jeg skulle ta knebøy. Den som hadde vært der før meg hadde ikke ryddet etter seg, men lesset på med vektskiver som jeg selvfølgelig måtte fjerne. Så jeg begynte å ta av vektskiver på den ene siden, uten å tenke videre over det. Det som skjer er selvfølgelig at det ble altfor tungt på den andre siden, så stanga tipper og braker ned i gulvet. Det bråkte noe helt sinnsykt og folk kom løpende for å se hva som hadde skjedd. Jeg holdt virkelig på å dø av skam, og vurderte sterkt å aldri trene noensinne igjen. Just like that, bare at det var en EZ-stang i et "preachercurl-stativ" og at den fika til meg i farten.. Marie og bmbb 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Haha, det er godt å høre! Man føler seg ikke nevneverdig smart i en sånn situasjon... Eh, nei altså, jeg forstår ikke helt dette med tyngdekraft og sånn skjønner du...Noenganger lurer jeg på om jeg ikke bare skal bleike håret:) Godt jeg er blond, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.