Gå til innhold

Barbiebimbos slankehemmelighet


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Å HERREGUD. Nå har jeg lest gjennom hele artikkelen på MyRev. Jeg har ingen ord. Jeg vet ikke om jeg skal hyle, gråte, sparke i veggen eller ROFLMAO.

DET er det dummeste jeg har hørt. Det er DER den linken skal ligge. Virkelig. Og henges på forsiden av fitnessbloggen slik at alle kan lese den, SO WE CAN DELIVER US FROM EVIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh. Klikket meg fort innpå originalinnlegget linket fra MyRevolution, og fant en fin flott tabell (som dessverre ikke var mulig å hotlinke inn hit). Aner ikke om det bare er slurv eller hva det er, men hun påstår nå i alle fall at 10*10 er 500. To ganger.

haha, jeg la merke til den jeg også. Sikkert logikk som bare mensa-eliten er ment å forstå :p

Ellers så er det som hun skriver bare helt hinsides :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det motsatte skjer: De belønnes av blogg.no for antall visninger, som ikke har kontroll av innhold som ikke bryter norsk lov. Å oppfordre til å hate seg selv og sulte seg syk er helt lov.

Det tragiske her er at jeg bidrar til oppmerksomheten, men jeg håper ihvertfall ..Ja, jeg vet ikke. Bare nei.

Tenkte faktisk over det. Så på siden hennes at ALLE de siste besøkende kommer fra artikkelen - selvfølgelig har hun en widget til venstre som forteller hvem som besøker.

Kunne vi ikke bare ha tiet henne ihjel, fungerer sikkert ikke det heller.

Farsken

Å HERREGUD. Nå har jeg lest gjennom hele artikkelen på MyRev. Jeg har ingen ord. Jeg vet ikke om jeg skal hyle, gråte, sparke i veggen eller ROFLMAO.

DET er det dummeste jeg har hørt. Det er DER den linken skal ligge. Virkelig. Og henges på forsiden av fitnessbloggen slik at alle kan lese den, SO WE CAN DELIVER US FROM EVIL.

Stikk en tur innom bloggen. Det er hakket værre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble oppriktig trist av å titte på den bloggen der :( Er jo helt sinnsyke ting hun skriver!

"Dietten jeg går på er lagt opp til at du skal spise mye frukt / grønnsaker, samt drikke mye vann. Det høyeste kaloriinntaket jeg har lov å ha, er på 700 kcal. Dette høres kanskje lite ut, men når man tenker på at et middels eple kun inneholder 45 kcal, og man dermed kan spise seksten og et halvt eple hver dag, høres det plutselig ikke så ille ut likevel. Ingen sultekur, med andre ord."

" That pizza won't seem like such a good idea when you're standing in front of the mirror tomorrow"

Sitter å frotser pizza atm, og jeg vet at jeg vil se smashing ut i morgen når jeg ser meg i speilet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk over det. Så på siden hennes at ALLE de siste besøkende kommer fra artikkelen - selvfølgelig har hun en widget til venstre som forteller hvem som besøker.

Kunne vi ikke bare ha tiet henne ihjel, fungerer sikkert ikke det heller.

Farsken

Stikk en tur innom bloggen. Det er hakket værre :(

Jeg gjorde det. Og jeg leste hele posten hennes. Og litt til. Tror ikke det fins ord i ordboka som er stygge nok som jeg har lyst til å bruke nå. Fy skamme seg kan jeg bare si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt problem med det er litt det samme Asle nevner, idiotien er en ting, men at idiotien belønnes er en helt annen ting. Det virker som om svært mange av de nye rosabloggerne går for den "skrive sinnsvake ting for mange treff"-taktikken, og alle vil bli den nye Heidi Alexandra. Holder i grunn med en.

Skal jeg være helt ærlig hadde det vært best med ingen.

støttes uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...