Gå til innhold

Barbiebimbos slankehemmelighet


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for å bruke min egen kommentar fra facebook:

"Jeg skulle egentlig bare lese kjapt igjennom. Har lest hele posten til MyRevolution nå. Og jeg har vondt langt inn i sjelen.

Hårene på kroppen står, jeg fryser, jeg er uggen. Jeg er fortvilet, jeg er forbanna.

Dette er farlig. At noen i det hele tatt kan få seg til å skrive dette er helt utrolig. Kjenner kvalmen stige. Jeg, en 36 år gammel mann, har mest lyst til å grine over det faktum at dette innlegget og denne bloggen til denne barbiebimboen leses av unge jenter som kanskje er usikre på seg selv, som blir mobbet på grunn av overvekt/normalvekt (og selv da anses som feite), av jenter som desperat vil passe inn, som vil settes pris på, som vil anerkjennes."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Slettet

Vedder på at det snart kommer en eller annen bloggleser/blogger å forsvarer henne.

Akkurat som det skjedde i den andre tråden ang at bloggere skal være forbilder og at vi var nedvergende(Men da handlet det jo om at bloggere var for tynn osv+ hun ga tips om å spise 500kcal hun også)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for å bruke min egen kommentar fra facebook:

"Jeg skulle egentlig bare lese kjapt igjennom. Har lest hele posten til MyRevolution nå. Og jeg har vondt langt inn i sjelen.

Hårene på kroppen står, jeg fryser, jeg er uggen. Jeg er fortvilet, jeg er forbanna.

Dette er farlig. At noen i det hele tatt kan få seg til å skrive dette er helt utrolig. Kjenner kvalmen stige. Jeg, en 36 år gammel mann, har mest lyst til å grine over det faktum at dette innlegget og denne bloggen til denne barbiebimboen leses av unge jenter som kanskje er usikre på seg selv, som blir mobbet på grunn av overvekt/normalvekt (og selv da anses som feite), av jenter som desperat vil passe inn, som vil settes pris på, som vil anerkjennes."

Kjenner meg fysisk uvel selv, svimmel og dårlig. Hva er det egentlig for et liv hun fremmer? "Hat deg selv", "sult deg" og "vit at andre hater deg også". Slik tenker hun tydligvis selv, og det må hun bare gjøre, men å faktisk anbefale at andre skal tenke og leve slik er kvalmt. Direkte kvalmt. Jeg unner henne faktisk den smellen hun er på vei mot, good fucking riddance.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...