Gå til innhold

Barbiebimbos slankehemmelighet


SlayerDad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kan ikke argumentere mot dum. En diskusjon fordrer argumentasjon som er basert på en rederlig påstandsvurdering av begge parter, ikke å kun skrike sin egne kognitive dissonans høyest. En person som er så syk som det barbien fremstår vil ikke klare å se rasjonalitet eller se annet enn sitt syke syn på verden - slik opplever hun den , slik er den. Utelukkende subjektivt. De som er på grensen mellom fitnessboblen og barbieland går det forhåpentligvis an å sette opp et veiskilt for.

Jeg er enig i tankegangen din! Selv om jeg ville sagt at en diskusjon kun er avhengig av et felles verdigrunnlag, altså en felles plattform som basis, i motsetning til relativisme som basis for en diskusjon. En ''redelig påstandsvurdering'' vil ikke jeg si er nødvendig.

Uansett, derfor må en velge sine ''kamper'' med omhu, og en enkel kostnadnytteanalyse for mitt vedkommende konkluderer, skygg banen, negativ nåverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som blogger selv mener jeg at man får et større og større ansvar jo flere lesere man har, og temaer som kropp og helse, trening og kosthold burde innebære enda større ansvar med tanke på hvor mange som kan bli påvirket! Svært få bloggere virker å være bevist det ansvaret, bloggere som bimbobarbie virker kun opptatt av å tjene penger og få mest treff ved å skrive helt hårreisenede ting. Når man skriver en blogg så må man faktisk tåle at folk er uenige og at folk reagerer, særlig om man skriver helt hårreisende ting. Personangrep skal man selvsagt holde seg for god for, samtidig, om folk sier jeg er en idiot pga et innlegg jeg har skrevet så er det som regel ment i forbindelse med akkurat den saken!

Det er dessuten svært vanskelig å diskutere blog og ikke person, siden en blogg er såpass personlig så blir det jo automatisk at man diskuterer person i samme slengen tenker jeg. Jeg er ikke engang på topp ti listen, men gudene skal vite at jeg har fått mye dritt allikevel, og det må jeg faktisk tåle om jeg vil ha en populær blogg!

Anklagene om mobbing i denne tråden forstår jeg faktisk ikke... Noen teite kommentarer, ja. Mobbing, Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The average IQ score lies between 85 and 115. The exceptional brains are those with scores above 185. Only 1% of the total population is said to have a score above 135.

Facts about Highest IQ Scores

The highest IQ on record is 228. This score of 228 was achieved by Marilyn Vos Savant of USA. Marilyn who hails from St. Louis, Missouri broke all the prior records of IQ that were earlier set. For this achievement, Marilyn's name was included in the Guinness Book of World Records. Marilyn Vos Savant is a magazine columnist by profession. She is also an author and lecturer.

The person with second highest IQ score after Marilyn Vos Savant is Kim Ung-yong from Korea. His IQ score of 210 got him enlisted in the Guinness Book of World Records. Kim's exceptional abilities came to picture at the age of 6 months itself, when he learned to speak. By the time he reached 3 years of age, Kim could read as many as 4 languages (i.e. Korean, Japanese, English and German). Solving a calculus problem in a program broadcasted on the TV (at 6 years of age) and getting invited by NASA at the age of 7 years are some of his other achievements.

Read more at Buzzle: What is the Highest IQ

:!: Vi må opplyse en eller annen myndighet om at hun faktisk er den med nest høyest iq i hele verden!!:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The average IQ score lies between 85 and 115. The exceptional brains are those with scores above 185. Only 1% of the total population is said to have a score above 135.

Facts about Highest IQ Scores

The highest IQ on record is 228. This score of 228 was achieved by Marilyn Vos Savant of USA. Marilyn who hails from St. Louis, Missouri broke all the prior records of IQ that were earlier set. For this achievement, Marilyn's name was included in the Guinness Book of World Records. Marilyn Vos Savant is a magazine columnist by profession. She is also an author and lecturer.

The person with second highest IQ score after Marilyn Vos Savant is Kim Ung-yong from Korea. His IQ score of 210 got him enlisted in the Guinness Book of World Records. Kim's exceptional abilities came to picture at the age of 6 months itself, when he learned to speak. By the time he reached 3 years of age, Kim could read as many as 4 languages (i.e. Korean, Japanese, English and German). Solving a calculus problem in a program broadcasted on the TV (at 6 years of age) and getting invited by NASA at the age of 7 years are some of his other achievements.

Read more at Buzzle: What is the Highest IQ

:!: Vi må opplyse en eller annen myndighet om at hun faktisk er den med nest høyest iq i hele verden!!:eek:

Hun må ha trukket fra 2 i IQ slik at hun slapp å måtte forklare hvorfor det ikke var hun som stod oppført i Guinness.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Heelt ny her, meldte meg inn idag. Etter å ha sett denne "råsa"blåggen." Liker dårlig mobbing, men vet du- denne sammenheng er det helt greit å henge ut denne bloggen(les blogg, ikke person!) Har lest litt av bloggen, og det som JEG ser mellom linjene-er ei usikker jente på 22 år, har blitt mobbet tidligere og blabla.. Derfor legger vi ut en råsa blågg, der vi egentlig hakker på det som er sunt, normalt og helt normalt( vi oppfordrer sogar til selvmord fordi vi ikke er innhul på alle de rette plassene,vi er ikke den og den modellen???(Wtf??)-ved å dra frem syltynne modeller som blir fremstilt som sunne forbilder(har selv vært i modellgamet engang for leeenge siden, er nå 37-men det var" digg" husker jeg å sulte seg hinsides når man var 15-16 år, fordi at "modellmammaen" sa vi måtte fjerne iaffal 10 cm rundt de ikke eksisterende hoftene.... For at vi i det hele tatt skulle bli vurdert som noe modellemne. Vet av mange såkalte modeller som spiste ca.null igjennom hele uka, for så å spise det de kom over, spy og leve på enda mindre uka etter... Og sånn gikk no dagan. Vi andre, som faktisk likte mat, ble ansett som feite-og vi måtte betale for å komme videre i kursinga.... Åhåååå, slike glansdager husker jeg:))) Gå rundt innhul og utsulta, lav på det meste som gjaldt vitaminer, mineraler-i det hele tatt næring... Svimet man av før en fotoshoot, var jo det bare peanuts vettu-litt kaldt vann i hodet så var det på han igjen;))

Veel, de eldre vet best- er idag straks 38(urk!!)-trener jevnlig hele kroppen, spiser heelt okei-og trives helt okei med det. Er selv mamma til to gutter(tenåringer), men misunner ikke de som har jenter. Ser at disse går fem på-spes. ifht. disse råsa blåggene.

Så vettu, det er ikke uthenging å kommentere denne(sikkert mange flere rundt om..)- men prevantiv info til vår yngre garde, som er like sårbar som vi var før internett....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...