Gå til innhold

Hvordan kle seg "dyrt"?


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes klær har mye med hvordan personene tær seg. oppførerer du deg som harry trash vil du se billig ut uanesett og omvendt.

Nja. Er du "skikkelig" men kler deg ekstremt billig - så vil du se billig/trashy ut.

Selv foretrekker jeg 80/20 på jenter. 80% classy og 20% trashy. Så øker prosentandelen på trashy i takt med promillen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den klassiske stilen til GANT, og så har jeg tilbehør fra Mulberry, Burberry og DKNY. Det enkleste er ofte det beste syns jeg. Bruker perle eller diamantøredobber og halskjede. Klassisk og kvalitet er en fin kombinasjon :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe ting i kvalitetsstoff, i riktig størrelse og som viser relativt lite hud. Å kombinere for mye detaljer i et antrekk er også en klassisk bommert. Enkelt, kvalitetsstoff og med et plagg/en detalj i fokus er en grei start. En garderobe bør bestå av mange basisplagg, noen spesielle plagg og enkle, flotte detaljer (smykker, brosjer, øredobber, skjerf, vesker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki, hvordan kle seg pent uten å måtte se ut som en mann i . I skjorte, dressette klær, eller blazerer.(? )Ser gjerne etter bluser, men uten skjorte kant. Kan myke opp med strikk. En hel og ren dongri er greit. Ikke alle liker fløyel og tøy. Å gå rundt i joggebuksen på jobb er litt sjusk synes jeg. Å skjørt passer ikke i enhver anledning, men er til tider greit. Vis gjerne knær. Ankler og armledd er sexy uten å være billig. Smør ansiktkremen din på brystet også så kan du ha moderate utringninger hele livet. Ikke gjør noe du vil skjemmes over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen fasit på hva som ser dyrt ut. Om du viser mye hud eller ikke har ikke noe å si. Det viktige er eksklusive kvalitetsmaterialer og godt design og håndtverk. Foruten det bør klærne være så nye som mulig og så rene og velholdte som mulig. Det samme gjelder din personlige fremtoning som hår, sminke, hygiene. I tillegg bør du ha klær som passer sammen til anledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noen fasit på hva som ser dyrt ut. Om du viser mye hud eller ikke har ikke noe å si. Det viktige er eksklusive kvalitetsmaterialer og godt design og håndtverk. Foruten det bør klærne være så nye som mulig og så rene og velholdte som mulig. Det samme gjelder din personlige fremtoning som hår, sminke, hygiene. I tillegg bør du ha klær som passer sammen til anledningen.

Først sier du at hvor mye hud en viser har ikke noe å si, så sier du senere at en må kle seg til anledningen? Det er ingen anledninger hvor mye hud passer seg, om man ser bortifra soverommet, stranden, de varmeste sommerdagene og sikkert noen få unntak til. Så jo, hvor mye hud en viser har litt å si.

Om en går med miniskjørt og en slutty topp på byen i Januar i Norge så ser det trashy og billig ut uansett om man går i Hermés og YSL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først sier du at hvor mye hud en viser har ikke noe å si, så sier du senere at en må kle seg til anledningen? Det er ingen anledninger hvor mye hud passer seg, om man ser bortifra soverommet, stranden, de varmeste sommerdagene og sikkert noen få unntak til. Så jo, hvor mye hud en viser har litt å si.

Om en går med miniskjørt og en slutty topp på byen i Januar i Norge så ser det trashy og billig ut uansett om man går i Hermés og YSL.

20121022-074_4561080a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

For å svare ts, anbefaler jeg å handle fra ralphlauren.com, og bruk jetcarrier for å få de hjem. Etter mitt skjønn, har har PRL en tidløs classic stil som aldri ser utdatert ut. Klassiske farger og snitt.

Jobber selv innen finans, og må bruke en del tid/penger på klær etc, for man kan ikke se ut som en sjuskete j@vel på jobb. PRL er min løsning. Ellers har Tiger, og NN07 fine klær og snitt til både dame og herre.

Fruen bruker mye den samme løsningen, mye PRL, tighte bluejeans fra Levi`s etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kle meg sofistikert. Eller hva jeg skal si. Får hele tiden høre at jeg ser ut som jeg skal på fest, men det er jo fordi det er så mange som ikke skjønner at man kan ha på seg skjørt selv om man ikke skal noe spess. Det er så mange, som jeg kjenner og har sett, som har så vanskelig for å pynte seg til daglig. Jeezez, vi er jenter, vi har muligheten til å gå i skjørt og pynte oss selv om det ikke er noe, hva er galt med det? Har aldri skjønt det ;) Jeg liker å se ordentlig ut, og hvis jeg skal kjøre dagen derpå looken klarer jeg jo det også, men in general kler jeg med med akkurat det jeg føler for og klarer etter min og andres mening å kle meg classy selv med en skjørt fra bik bok og en skjorte fra b young. Det kommer alltid an på hvordan du setter sammen plaggene, og helheten. Alt kan se classy og bra ut bare man vet å bruke tilbehør og riktig fabrikata, sko ect, og ikke MINST kunne kle seg etter kroppsfasong. Det er det ikke alle som kan dessverre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg stort sett i det folk kaller for emokidstil eller anime/manga-look, ungår veldig mye uønsket oppmerksomhet, utenom når man regner med de nerdekidza som begynner å nappe løken bare de tenker på japanske tegneserier.... Men når jeg tenker meg om, så kan det også hende at jeg ungår for mye uønsket oppmerksomhet fordi jeg har blått hår.... hmmm.... Jæjæ, så lenge jeg ikke er ut som om jeg tilhører denne verdnen, så blir folk litt skeptisk og jeg får gå ifred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...