Gå til innhold

PanserJohan

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Har denne blitt postet her før? http://video.adm.ntnu.no/openVideo/pres/4fe868b69d3f1 Kanskje den beste kostholdsvideoen jeg har sett.
  2. Mitt dumme spørsmål er følgende: Hvordan blir jeg kvitt magefettet? Er 185cm, og veier mellom 84 og 86 kg avhengig av dagsform/saltinntak etc.
  3. http://www.vg.no/sport/friidrett/artikkel.php?artid=10136079 Ingen som har postet denne enda? For en mann!
  4. Det er klart gener har mye å si for hvordan kroppen tar i mot trening, samt endringsviljen i musklatur etc. Dette er vel et eget fagfeldt, et fagfeldt jeg ikke har mer enn 15 st.poeng i, så jeg skal ikke late som om jeg er allvitende her. Hovedpoenget å ta med seg, er at kroppen svarer forskjellig på trening hos hver enkelt. Men det vil ikke si at noen med et dårligere utgangspunkt, ikke vil kunne få resultater. Rent kommersielt og banalt kan man enkelt sammenligne arv- og miljøresultater innen idrett: Det finnes mange eksepmler på at døttre/sønner av idrettsfolk, har "arvet" mors ell
  5. Noen som har erfaring med tn`s "Splitt-program: ekstrem muskelvekst"?
  6. Om man skal finne ut om boligprisene skal oppover, må man først identifisere når prisene går nedover. Dette skjer nesten uten unntak når økonomien opplever en ekstremsituasjon i form av veldig høye renter, høy arbeidsledighet, at den økonomiske politikken strammer livreima (renteoppgang) eller en synkende befolkningsrate. Generellt faktorer som gjør boligkjøpere/boligmarkedet negativt innstillt. Noen ganger er det en kombinasjon av dette, noen ganger er markedet rett og slett bygget ihjel med et overskudd av nye boliger, og noen ganger er markedet oversvømt av boliger. (Tilbud/etterspørselsb
  7. Anbefaler RYP, og som du selv sier: legg deg i overskudd. Har kjørt grunnprogrammet og ekstrem muskelvekst en del ganger nå, og det funker. Bruker følgende øvelser: Mark, knebøy, benk, chins, stående roing og arnoldpress.
  8. Som kjent er dietten minst 70% av resultatet av trening. Mine tips er stort sett det samme som er nevnt over her * Spis "clean". Unngå halvfabrikata, og lag det meste selv. F.eks burgere, chilli con carne, kyllingsalater, pasta osv. Friske grønnsaker, og rent (storfe/karbonadedeig) kjøtt. * Tell kalorier en stund, til du intuitivt veit hvor mye du skal ha i deg. *Kjøp deg en kjøkkenvekt, og lær deg *antall kalorier* / 100 x kcal pr 100. * Dropp alt av snop/kake/digg osv i ukedagene * Ha en spisedag * Sett deg et vektmål som er realistisk
  9. Stiller meg til for hogg: Dag 1, 2&3 (uke 1&2), uke 3,4,5 er 8x3, og uke 6 er 4x3 pluss drop. Markløft 12x3 Knebøy 12x3 Benkpress 12x3 Chins 12x3 Sittende roing 12x3 Arnoldpress 12x3 (ja, ryp..)
  10. For å svare ts, anbefaler jeg å handle fra ralphlauren.com, og bruk jetcarrier for å få de hjem. Etter mitt skjønn, har har PRL en tidløs classic stil som aldri ser utdatert ut. Klassiske farger og snitt. Jobber selv innen finans, og må bruke en del tid/penger på klær etc, for man kan ikke se ut som en sjuskete [email protected] på jobb. PRL er min løsning. Ellers har Tiger, og NN07 fine klær og snitt til både dame og herre. Fruen bruker mye den samme løsningen, mye PRL, tighte bluejeans fra Levi`s etc.
  11. Svarer på førstepost, har ikke lest tråden. Jeg mener dette er todelt mtp sunnhetsfokus, og kroppsfokus. At det er et for stort fokus på kropp i diskursen media, sosiale medier etc, er det liten eller ingen tvil om mener jeg. Men men den diskusjonen til side, mener jeg at det største problemet er at de som avbildes, og som holdes som forbilder av mange, har oppnådd resultatene via snarveier, mener jeg er verre. Det skaper idealer som for de fleste er nært sagt umulig å oppnå. Jeg sier ikke at man ikke skal ha noe å strekke seg mot, men når idealet er bolet/fotoshoppet/retusjert etc, m
  12. PanserJohan

    Tabata?

    Har kjørt dette en stund nå sammen med styrketreningen. Har et mål om å redusere fettprosenten (sikkert helt alene om det), og det funker. Ned 1.5 kg på to uker. 3 økter pr uke. Ja, dietten er 70% av dette, men har nettopp gått ned 13kg, så det siste magefettet er seigt å ta av. gerilja cardio tar seg av det virker det som.
  13. Tenkte jeg skulle dele/skryte litt av naprapati her inne. Det startet ca i mai 2012, etter et mislykket løft i markløft fikk jeg noen h**vetes smerter i korsryggen. Det kjentes ut som om de to senene som går ned i rumpa, hadde blitt 5 cm kortere over natten, og jeg var helt imobil. Etter noen runder til fysio, samt noen brett smertestillende på resept fra lege, trodde jeg at jeg var tilbake i gamet igjen. Men det skjedde igjen, denne gangen med ca 50% mindre vekt på stanga. Etter noen måneder, så skjedde det nok en gang, denne gangen under knebøy, og forvirrelsen var komplett. Jeg valgte
  14. Klart det, kosthold er etter mitt skjønn 80-90% av vektnedgang/lavere fettprosent. Ligger du i et moderat kaloriunderskudd, og trener guerilla og styrke, vil du gå ned i vekt/fettprosent. enkel fysikk.
×
×
  • Opprett ny...