Gå til innhold

Hvordan kle seg "dyrt"?


Velvet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tilstreber minimalisme i livet og skulle egentlig, egentlig, ønsket at jeg kunne ha funnet ett eller to antrekk jeg kunne brukt hver eneste dag (gjerne hatt et par eksemplarer av disse antrekkene for å veksle på klærne under vask etc.). Det forenkler hverdagen (reduserer kompleksitet), en sparer penger, gjør seg ikke til slave for en meningsløs, vekstbasert næring som klesbransjen etterhvert og har egentlig bare positiver. Bortsett fra at hvis alle gjorde slik ville H&M, Bik Bok, Cubus og lignende måtte kutte 90% av stillinger og butikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær av høy kvalitet, som varer lenge, som ser bra ut og sitter bra, uten å være overglorete,da ser man "dyr" ut i mine øyne.

Selv har jeg sansen for klesstilen i Suits, og kara i downton abbey.

Ja takk.

Synes pinstripe-dress ikke burde kjøpes før man har fire eller fem dresser uten mønstre først.

Ellers;

1. Kjøp klær som passer. Det finnes mange muligheter for å få laget klær etter mål via nettet, så om du har latz eller quadz så går det an å løse det. De meste klær kan også fikses en del av skredder.

2. Drit i mote og sats på klassisk stil.

3. Kjøp allsidige kvalitetsplagg.

4. Pene og rene skinnsko av god kvalitet. Greit, du må kanskje ut med 2000,-, men du er flink til å pusse de og ikke bruker de hver eneste dag så kan du ha de i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...