Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!

Anbefalte innlegg

Går du med bukser like langt ned som "souljaboy" skal jeg love deg jeg drar opp buksa de enten jeg kjenner deg eller ikke. Blir nesten litt frustrert :banghead:

post-9700-14440927191008_thumb.jpg

SouljaBoy er han til høyre for dere som ikke aner hvem det er.. ÆSJ

Fortsetter under...

Dere skulle sett hvordan folk kler seg offshore :roflmao:

Tror nesten alt kunne passa inn i tråden her haha

lille-gille de er heller ikke så veldig flinke å kle seg nede i texas :o

Veldig sant.. Finner mye rart her i Texas.. Under er et godt eksempel for begge kjoenn

Funny Pictures at WalMart Texas

Tights på gutter blir jeg faktisk klein av å se på, unnskyld tightsbrukere!!

[ATTACH=full]92390[/ATTACH]

Tights på menn bør være forbeholds skiløpere og andre atleter, på samme måte som sykkelshorts bør være forbeholdt syklister på konkurransenivå.

Så en kar på senteret forleden dag. I 40-50 årene, tynnslapp. Iført tettsittende sykkel-skjorte-hvadetnåennheter, og sykkelshorts med setepolstring i ræva.

Needless to say.. han anstrengte seg ikke på en eneste av kabelaparatene han brukte (når han omsider ble ferdig med å forgjeves forsøke og forstå hvordan de skulle stilles inn), og han så ut som han hadde driti kraftig på seg. Greit, jeg er ingen Johnny Depp selv, men er folk komplett blinde? :facepalm:

Edit: Får bare ikke presisert det nok. Styrketrening i sykkel-outfit. Med setepolstring i baken, som gjorde at det så ut som om fyren hadde driti seg fullstendig ut, eller hadde på seg 4x verdens største voksenbleie.

Annonse

• 2 uker senere...
Synes ikke noe særlig om menn/gutter i hele adidas-antrekket med striper når man er utendørs, spesielt de i sterke farger. Visse antrekk som trekker blikket mitt noen ganger.

Det antrekket er ikonisk, det er aldri noen anledning det ikke passer inn i.

adidas-tracksuits-track-suits-sport-jackets-adicolor-ce92.jpg

Annonse

Det antrekket er ikonisk, det er aldri noen anledning det ikke passer inn i.

adidas-tracksuits-track-suits-sport-jackets-adicolor-ce92.jpg

Joda, passer jo inn på grillfest på campingplass i nord-sverige! It's a time and place for everything.

Synes ikke noe særlig om menn/gutter i hele adidas-antrekket med striper når man er utendørs, spesielt de i sterke farger. Visse antrekk som trekker blikket mitt noen ganger.

Eksen min gikk i dem HELE TIDEN. Og nei, han trente ikke.

....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...