Jump to content

alx89

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About alx89

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Gå ned i vekt, spis mindre, beveg deg mer. begynn der. Prøv å hold deg unna godis og junkfood. Du trenger ikke spise havregrøt,tunfisk og kylling hver dag om du kun ønsker å gå litt ned i vekt. Men du må tenke over hvor mye å hva du putter i gapet selvom.
  2. alx89

    Nytt kosthold

    Takker for svar =) Skal gjøre litt endringer å få i meg litt mer kalorier + bittelitt fett. å kansje redusere shakene selvom det er psykisk stimulerende etter en god økt på trening ;D
  3. alx89

    Nytt kosthold

    ! Grønnsaker har jeg glemt ! Tanken med dette kostholdet er så jeg kan kontrollere hva jeg minimum skal putte i gapet, det vil overstige kalorimessig enkelte dager. forbrenningen har dabbet av med alderen så er livredd for å overspise å ende opp med en kropp jeg ikke ønsker.
  4. alx89

    Nytt kosthold

    Takker for svar. kan sikkert redusere litt på proteinene, det er dette jeg har spist i noen mnd nå, men med litt for mange dagen hvor det har gått i pizza,hamburger,kebab og øl. så ligger egentlig på et lavt kalori inntak til vanlig så har ikke så mye å ta vekk... Viktigste for meg er at jeg kan bevege meg på møllen uten å miste for mye masse å det håper jeg at jeg kan oppnå med dette kostholdet
  5. alx89

    Nytt kosthold

    Ser dette greit ut? er 176, sist jeg veide meg var jeg 85KG. Trener 6ganger i uken, tungt! målet er å stramme opp litt men beholde mest mulig masse
  6. alx89

    Shampo

    Tips til shampo for en som dusjer daglig grunnet trening? helst uten masse parfyme innhold, har anvendt Asan tidligere men føler den e litt for mild. gjerne en som passer for oss med tykt hår
  7. du kan begynne med å gå turer om du ønsker å føle deg bedre før du starter på et trenings senter. det er også viktig å finne et trenings senter hvor du føler deg vell, de fleste trenings senter tilbyr prøvetime\uke. ikke gå dit hvor alle bolefjesene henger. finn deg et trenings senter etter din smak. selv trener jeg på ett stort å flott trenings senter som har altifra smårips til gamle mennesker. stortrives =) heller betale litt extra i mnd enn å finne det billigste trenings senteret, viktigste er å trives. Når det gjelder kosthold, så er det ikke nødvendig å følge et nazi diet plan 2016 i ditt tilfelle, spis kylling,karbonade deig fullkorn produkter (ris,pasta o.l) legg til noen frukter å gjerne start dagen med en skål med havregryn med banan i.
  8. Bra fordeling av prot,karbs og fett. om du skal opp i vekt kan du godt spise mer ettersom du må kutte ned på kcal når du skal deffe igjen. kjipt å sitte med 2k kcal på deff eller mindre for at det i hele tatt skal skje noe lite energi då
  9. Hei, sliter litt med stiv nakke å føler jeg går med hode litt framover. Merker ryggen også ikke e helt rett så e vell mye holdning som e feil her. Noen tips til en øvelse jeg kan ta som vil hjelpe meg med riktig holdning? Skal sies at dette er noe jeg selv føler jeg gjør å tror ikke det e så gale som det føles.
  10. Noen som spiller LOL eller ps3 her?
  11. Jau, hanskene er ikke spesielt tykke ettersom det er viktig med ett skikkelig grep, du kan jo prøve sykkelhansker de er mye tykkere
  12. Er nok fordi du ikke er vandt til å utsette hendene dine for "hardt arbeid" Huden blir herdet, tilslutt kan du ta pizzaen utav ovnen uten hanske!
  13. alx89

    Selvbruning?

    Synd du ikke bor i Bergen da, Er utdannet bil mekaniker. Lagt yrke på hylla å skal nå inn i oljen men kan fortsatt reparere bil :cool:
×
×
  • Create New...