Torsty Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Kjøpte sånn 4-pakning med donuts de selger på rema 1000. Ikke til lunsj, men som DESSERT til lunsjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Dumme meg begynte faktisk å lese gjennom tråden nå, og jeg skal på butikken om litt!! Lyst på sjokolade (twix), og ostepop. Og med ett fikk jeg lyst på fylte horn, så det er en mulighet for at jeg handler så jeg kan bake det. Og ferske, varme, hjemmebakte horn med ost og skinke er så godt at jeg har en tendens til å spise til jeg sprekker, og deretter enda litt til! Hmmm.... Er godt, da... ;-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 En slik til frokost hver dag i det siste........De er så himla gode. Tror jammen jeg synder til kveldsmaten og idag Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild B Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ble så fornøyd med økta i dag (takk til Myr for spotting) at post-workout måltidet ble 100g hvit sjokolade. FatUnicorn, Afterall, Aurelius og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ble så fornøyd med økta i dag (takk til Myr for spotting) at post-workout måltidet ble 100g hvit sjokolade. Slikt blir det jo gainz av... Så då må det jo være bra:) Ingvild B 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingvild B Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Slikt blir det jo gainz av... Så då må det jo være bra:) Ja, jeg prøvde å rasjonalisere det til meg selv istad også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ble så fornøyd med økta i dag (takk til Myr for spotting) at post-workout måltidet ble 100g hvit sjokolade. Fullt fortjent etter pers på pers på pers Bra jobba idag FatUnicorn og Ingvild B 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 En slik til frokost hver dag i det siste........De er så himla gode. Tror jammen jeg synder til kveldsmaten og idag Dette er vel ingen synd? Om du hadde spist opp en hel pakke/pose med sånne så kunne jeg vært mer enig. En har du bare godt av Martbart, Afterall, FatUnicorn og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaffa86 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 masse masse gresk youghurt!!!!!!!!!!! for 2 dagen på rad.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 masse masse gresk youghurt!!!!!!!!!!! for 2 dagen på rad.... Aaand? Hvorfor er dette syndig? Camillam og Afterall 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 ^... hvordan er det en synd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvikkjente93 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 masse masse gresk youghurt!!!!!!!!!!! for 2 dagen på rad.... Tuller du nå? Anny92 og Treningsjenta93 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaffa86 Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 hehe..tippet kanskje at dette kom.....noe som igrunn får meg til å se LITT annerledes på det. så takk for det =) stikkordet her er MASSE ,, som ødela mitt kcal budsjett, og forelenget "helgen" med 2 dager...unødvendig. men men... ..er self med på at det finnes værre. ble bare en unødvendig sprekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 hehe..tippet kanskje at dette kom.....noe som igrunn får meg til å se LITT annerledes på det. så takk for det =) stikkordet her er MASSE ,, som ødela mitt kcal budsjett, og forelenget "helgen" med 2 dager...unødvendig. men men... ..er self med på at det finnes værre. ble bare en unødvendig sprekk. Gainz Det er da på ingen måte negativt. Neste styrkeøkt blir knall da Jaffa86 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 masse masse gresk youghurt!!!!!!!!!!! for 2 dagen på rad.... Denne tråden gir meg lyst til å sette fyr på internett. Aurelius, BabyShady, vesen og 15 andre 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krigeren ella Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Blir nesten litt trist når enkelte skriver at de får dårlig samvittighet etter å ha spist litt sjokolade. Tenk heller at neste måltid kan du spise noe mer næringsrikt og sunt for kroppen istedenfor å sitte med en vond følelse inni deg. Spist er spist;) Når jeg først er her kan jeg vel fortelle om mine ekstreme "sprekkehistorier" fra i fjor. - spiste en hel sjokoladekake:whistle: - klarte faktisk å spise et helt brød. og det skjedde fleere ganger. Kanskje tre ganger i uka? Husker i hvertfall mor ble veldig irritert over at hun måtte kjøpre nytt brød hver dag. *skyldig* - spiste 13 pannekaker (og nå snakker vi ikke slike fancy proteinpannekaker) Er virkelig glad for at jeg har kommet meg ut av den onde matsirkelen. Nå spiser jeg sunt i hverdagene, men unner meg noe godt i helgene. Hender selvfølgelig at jeg plutselig tar meg en godteribit eller to på en onsdag, men jeg ser ikke på det som en synd. malenesofie, xxxxx, Cora og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Tressis Nam. Denne 2 literen blir nok tom i løpet av en time eller to. Haha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Gikk på en smell i dag, spiste sjokolade, en kopp kakao etterfulgt av nesten en liter vaniljeis. Godt var det uansett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Ser ut som jeg har gått på en smell hver dag denne uka gitt. DET er synding det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmsteen Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 Vel, jeg syndet på et vis jeg også. Kjøpte 3 hekto smågodt, og jeg greide ikke spise det opp! Stine smurfine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.