Jump to content

Treningsjenta93

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

  1. Kjærester i 4 år, 1 mnd og 1 dag. Har ikke blitt samboere enda, pga avstandsforhold på 5 timer. Stresser heller ikke.
  2. Ok, ser det er mange som "angriper" meg nå. Skjønner at jeg spiser for lite. Hvor mange kalorier anbefaler du meg å spise, de dagene jeg jobber sånn ca? og de dagene jeg bare holder meg hjemme. Takk for svar, setter stor pris på det. :happy:
  3. Teller ikke kalorier, men liker å vite hvor mye jeg faktisk forbrenner på en dag. Har komt frem til at jeg forbrenner ca 1700-1800 kalorier de dagene jeg jobber? Eller er dette for lite? Nei vil ikke gå ned mer i vekt, og har heller ikke tenkt til det.
  4. Føler selv at jeg må spise lite for å gå ned i vekt. Selv på 1400 kalorier pr dag, så har ikke vekta endret seg noe særlig, så synes det er vanskelig. Tror 2000 kalorier er altfor mye for meg, eller det følest iallefall sånn. Men takk for svar.
  5. Jente, 164,5 cm og 51 kg. Noen av dere som har en viss peiling på hvor mye jeg forbrenner på en dag? Jobber på sykehjem, så blir en del trasking att og frem. Er ikke særlig aktiv når jeg kommer hjem.
  6. Ser selv hvor logisk det virker når du skriver det sånn. Kanskje derfor jeg heller ikke føler jeg har klart å bygd noe særlig med muskler, selv om jeg trenger en god del. (Tung styrketrening). Grunnen er nok for lite mat. Får prøve å øke kaloriinntaket mitt, sakte men sikkert. Pulsklokke var ikke en dum tanke, skal se om jeg får kjøpt meg en i nærmeste fremtid. Har alltid trodd at på en aktiv hverdag, så forbrenner jeg ca 1700 kcal, så har så og si aldri spist mer enn det. (Aner ikke hvordan jeg har komt frem til det men). Ser nå at det er altfor lite. Takk for svar igjen.
  7. Takk, skal lese gjennom den. :happy:
  8. Da ser jeg selv at jeg spiser for lite kalorier. Grovt reknet holder jeg meg på ca 1500 kcal de dagene jeg er aktiv, og 1300 kcal de dagene jeg sløver hjemme på sofaen. Litt lite det ja, så har noe å jobbe mot. Takk for svar!
  9. Hverdagsmat: Pizza, hamburger, eller viltgryte Festmat: Pinnekjøtt, raspeballer, eller kalkun. Godteri/kos: Daim melkesjokolade, skolebolle, smågodt og cookies.
  10. Takk, det var et fint svar. Jeg vet at du har rett, og skal prøve å fokusere på det positive! Det er positivt å bli sterkere, og jeg gleder meg til jeg klarer å løfte tyngre enn det jeg gjør nå. Å klare å glede meg over det, i steden for å sutre over det lille fettet jeg har på magen er noe jeg burde jobbe med. Vekt betyr ikke alt. Styrketrening ER gøy, og det skal jeg glede meg over.
  11. Det høres logisk ut. Magen min er jo flat når jeg ser meg selv i speilet, men med en gang jeg legger meg ned så føler jeg meg ikke vel. Men vil tro at det endrer seg når jeg kommer ordentlig i gang med styrketreningen. Har nok for lite muskler i forhold til fett, og derfor er det lett for at jeg ser slapp og dvask ut. Så tror nok at styrketrening for meg er tingen. Takk for svar igjen.
  12. Neineinei, du er ikke ekkel! :happy: Men om du sier at det er normalt, så skal jeg tro på deg. Jeg misunner bare jenter med helt stram mage, som kan ligge på siden uten å føle at alt "velter" ut. Men kanskje de har mer magemuskler eller mindre fettprosent enn det jeg har. Nei styrketrening her kommer jeg...... gleder meg til trening i morgen!
×
×
  • Create New...