Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har min tredje skikkelige syndehelg på rad! Sommerkroppen er long gone, for å si det sånn! :p

Men så er jo sommer'n over og,er den ikke? =) Kose seg litt nå,så kan man starte planleggingen av sommerkroppen 2013 senere.

Fortsetter under...

Har kjørt Horten-Oslo de tre siste dagene, og samtlige starta med Løkpølse med ekstra løk og masse saus på statoil + 1/2 liter sjokolademelk, og en stor snickers, ene middagen ble en såkallt "blåmeny" på McD(Fikk skikkelige "blåfilm"-assosiasjoner av navnet), som kort og godt er to QuarterPoundere med medium brus og pommes frittes, andre middagen ble hjemmelaga lammespareribs(ikke så usunnt,men siden jeg spiste sent så overfråtsespiste jeg deluxe).

I dag ble det igjen Løkpølse til frokost med sjokolademekl, så når jeg kom hjem fra Oslo, tre wienerpølser i brød på lokale kiosken,og en liten mende med spesial.

Huffa.

Annonse

4 seriekamper i volleyball i helga og det på selve bursdagen. Så når jeg kom hjem syndet jeg med god samvittighet.

5stk store kakestykker av verdens beste. Å jeg mener STORE stykker

3pepperkaker

6stk sjokoladekokos greier

Tandoori chicken med 1 nanbrød

1 kroneis

1 sandwich is

4stk kjeks

1 smågodtpose

1 pose french fries

0.5dl Urge

3 sjokolader fra sjokoladebutikken

Jeg lurer på en ting. Hvis man først bryter dietten og spiser f.eks. en pose smågodt. Vil det være en fordel å spe på med en proteinshake i tillegg? Blir "skaden" mindre på en måte? Vet jo at skaden allerede eg gjort, men man vet jo aldri.. Derfor jeg spør :)

Jeg presterte faktisk å spise på burger king i går. Kom ikke i energioverskudd, men jeg merka hvor latterlig lite jeg får ut av den dritten der. Var sur hele tiden og endte med å kjefte tilbake på en urmelige kollega over telefonen på jobb. Og jeg kjefter aldri tilbake...for jeg er konfliksky...hehe.

Annonse

Jeg lurer på en ting. Hvis man først bryter dietten og spiser f.eks. en pose smågodt. Vil det være en fordel å spe på med en proteinshake i tillegg? Blir "skaden" mindre på en måte? Vet jo at skaden allerede eg gjort, men man vet jo aldri.. Derfor jeg spør :)

Hvis du er på diett for å gå ned i vekt, og spiser litt smågodt , og så fyller på med ENDA mer kalorier, så vil det neppe være en god ting. Det vil sannsynligvis ikke utgjøre den største forskjellen,men.

Heh, mye fattig "synde-mat" her, synes jeg. Jau, er vel grei forskjell på en planlagt "synding" enn om man bare faller for cravings, men fortsatt ganske svakt :)

Her viser John Romaniello en nice cheat day (håper ingen postet denne allerede og jeg gikk glipp av det):

Heh, mye fattig "synde-mat" her, synes jeg. Jau, er vel grei forskjell på en planlagt "synding" enn om man bare faller for cravings, men fortsatt ganske svakt :)

Her viser John Romaniello en nice cheat day (håper ingen postet denne allerede og jeg gikk glipp av det):

fucking hell.

Min syndeluncj fra McDs ble pluteslig litt lite ja...

Åh, denne tråden er heilt meg denne helga!

Berre så de veit det: eg er heile 160cm over bakken, og veide 51kg på laurdag (i dag var eg oppe i 52 att...:rolleyes:)

Laurdag altså: frukost var grei, det var eit egg som vanleg.

Så:

Polarbrød med Nugatti melkesjokolade (som eg ikkje kjem til å kjøpe att).

Middag ute: tre knackwurster (eller noko slikt, feite fine pølser i alle fall) med pommes frites og dipar.

To øl, ein lager og ein Guiness.

To whisky.

Fire lakrispiper (eller noko slikt, kan ha vore fleire).

Masse bamsemums, sikkert hundre gram.

Halvannan slik påskemarsipanstang.

To dagar seinare: 800g opp i vekt, eg har blitt til ein svamp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...