Gå til innhold

Anbefalte innlegg

402433_355011464519716_100000325957978_1176666_1838272722_n.jpg

Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/

Hehehe,dette var meg i går,200 gram av dette,minus de grønne;) Fortjente det:D Hadde så proteinrikt ,sunt kosthold resten av dagen,lørdags middag var faktisk svinefilet med salat og fiberrik couscous:D Elsker marsipanhvalene <3

Fortsetter under...

Hellllooo!!!

la meg se........4 nutrilettbarer, 1 atkinsbar(hva skjer lissm:eek:?) 2 Cheeseburgere, 1 stor pose med candy king, 1 twix, 1 snickers, 2 gulerøtter, 1 eple, 30g myoprotein, 200g havregryn.

Snakkes neste helg!

Hellllooo!!!

la meg se........4 nutrilettbarer, 1 atkinsbar(hva skjer lissm:eek:?) 2 Cheeseburgere, 1 stor pose med candy king, 1 twix, 1 snickers, 2 gulerøtter, 1 eple, 30g myoprotein, 200g havregryn.

Snakkes neste helg!

Du svikter aldri, cheese :D

Hellllooo!!!

Snakkes neste helg!

Hvorfor ble jeg ikke overaska over å se at du hadde skrevet her inne? :p Og jeg håper den candy king-posen var fylt til randen med fudge!

Hvorfor ble jeg ikke overaska over å se at du hadde skrevet her inne? :p Og jeg håper den candy king-posen var fylt til randen med fudge!

dt var masse FUdge der faktisk;) skulle spist mer etter detta, men hadde ikke mer som frista hjemme :(

Annonse

Jeg har syndet torsdag, fredag og lørdag. Is, sjokolade, alt for lite proteiner, masse karbohydrater, akkurat litt for mye i kcal alle dagene... Det føles dog ganske greit. Det var godt, og jeg sitter ikke med en gnagende dårlig samvittighet.

Jeg skal på trening i ettermiddag, og jeg skal ikke stappe trynet fullt av usunn mat i dag! :D

spiste mye sjokkis og potetgull på fredagen men skippa middagen, spiste sukkerfritt igår..og nå har jeg nettopp spist en stor fastelavensbolle med både melis og pisket krem <3 naaam..en halv sjokoladedonut, en sjokobit og en halv berlinerbolle. er jo fastelavens bare en gang i året :)

spiste mye sjokkis og potetgull på fredagen men skippa middagen, spiste sukkerfritt igår..og nå har jeg nettopp spist en stor fastelavensbolle med både melis og pisket krem <3 naaam..en halv sjokoladedonut, en sjokobit og en halv berlinerbolle. er jo fastelavens bare en gang i året :)

Heldigvis..... :)

hehe, kan ihvertfall se tilbake på denne helga med god samvittighet, mer enn jeg kan si om forrige..synd men går jo an i ny og ne..litt kos i helgene er bare fint. men når jeg først har startet med sjokolade og slikt er det klin umulig å stoppe, så må si jeg er stolt av meg selv nå etter denne helga med moderate mengder. greier jeg dette fremover, har jeg lykkes, hehe

Skal vi se - brownies, verdens-beste kake (med sånn gul krem sak på toppen) boller m/sukker og boller m/sjokolade, kanelsnurrer, 5 forskjellige typer melkesjokolade, 3 poser potetgull, vanilje is og krokan is, sikker noe mere som jeg ikke husker nå. Var nemmelig familebursdag for meg i går og alt dette sto på menyen!

(skal sies at dette aldri pleier å gå bra - men i går spiste jeg, tunfisk, proteinshake, riskaker, salat m/skine og cottagecheese = THATS IT! null fa**ings syning på meg :D det er lenge siden sist det...)

Skills!

Annonse

Fastelavnssøndag kalles ikke fleskesøndag uten grunn:

post-643-14440832659746_thumb.jpg

post-643-1444083266012_thumb.jpg

Boller à la Weber. Eeeeeeeeh, jeg er mye flinkere til å bake hveteboller. Den til høyre er det forresten sjokolade inni. :wub: Men jeg var så ivrig etter å få stappa det i meg at jeg glemte å vise det ordentlig på bildet, hah. I bollen bak er det litt potetgullrester, pistasjnøtter og kanel-sjokomandler.

post-643-14440832660438_thumb.jpg

Skikkelige boller fra skattekammeret i fryseren.

Dette er ca halvparten av hva jeg har trøkka i meg. :D

syndet to dager på rad :eek:

I går:

Frokost: rakk 1 banan før trening

Lunsj: etter trening blei det rester fra lasagnen (ooops syndet visst til middagen på torsdag og)

Middag : Cevapi med glutenfrie rundstykker (3styk)

Kvelds: 3 Corona - 1 Smirnoff Ice - 1 Pære cider (sukkerfri :p) var jo tross alt i bursdag(!)

I natt/dag:

Stekte meg visst mer Cevapi når jeg kom hjem - en liten pepsi max + troika

7 Gluten og laktosefrie knekkebrød fra wasa m/leverpostei

Glutenfri pasta m/karbonadedeig + ketchup (sukkerfri)

Mer sjokoklade... en pose poppet popcorn :meh:

Jaja, godt det er spinning som står på planen i morgen :)

Uff, føler jeg kommer til å bli fast innventar på denne tråden her..lit av et sted å begynne med innlegg, på syndetråden. Har allerede skrevet mye, haha. Holder meg som regel fint i uka men hva hjelpe det når helga "kjem å tar meg" ?

Idag etter jobb fastelavensboller som jeg har skrevet. kom hjem og hev i meg smågodtposen, pluss halv potetgullpose, litt sjokoladeknekker her og der, 2 STORE kakestykker fra daimiskaka jeg dessverre har i fryseren, enda meeer sjokolade. Nå har jeg en pizza i ovnen, har tenkt å spise hele (dr oetker casa di mama er jo ikke sååå store???) jaja, imorga er det tilbake til trening og underskudd i kalorier så jeg kan gjøre det samme neste helg! ha en fortsatt fin kveld :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...