Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pepperkaker med brunost og gløgg...og serinakaker? Hvilke smaksløker har du? :D

De smaksløkene du tydeligvis mangler. :p

Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smaksløkene du tydeligvis mangler. :p

Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? :p

Nei, sitter ei i nabohuset her og har bakt brune pinner, makroner, serinakaker, sirupsnipper og pepperkaker i kveld :p

Innser at jeg muligens er en smule kresen, da jeg ikke liker gløgg eller bruonst...eller serinakaker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smaksløkene du tydeligvis mangler. :p

Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? :p

Nje... I fjor laga jeg syv slag på samme kveld :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor, hvorfor....HVORFOR bakte jeg delfiakake i dag...:oops: ??? Kan ikke se en eneste god grunn til sette i gang ett sånt prosjekt, likevel gjorde jeg det :confused:

Innhold: kokesjokolade, delfiafett, egg, sukker, marsipan, valnøtt, sukkertopper, kjeks...yeah!! :thumbsdown: Nå kommer den til å bli liggende i kjøleskapet og teste viljestyrken min hele jula....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...