Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

2 Bokse hocket pulver:rolleyes:

[ATTACH=full]1560[/ATTACH]

i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused:

Haha, det har jeg også gjort en gang. Gjør som Miranda i Sex og Singelliv - spray rengjøringsmiddel på :rofl: Eller kast det i do det som kastes dit kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i heletatt. Har ikke noen god forklaring egentlig, kjøper noe godt for at jeg tenker i kveld skal jeg kose meg.. Men får uendelig dårlig samvittighet, når jeg kjenner på metthetsfølelsen etter å ha spist noe jeg ikke burde. Så for å kvitte meg med den følelsen, hjelper det å fysisk kaste det jeg blir uvel av. Ikke logisk, ikke spesielt smart gjort..Men jeg gjør det, gang på gang. Blitt lengre mellom det skjer etter at jeg begyte på dietten..:)

Det er bedre å kaste fyfy-mat enn en ok restemiddag eller et halvt brød slik som jeg pleier å gjøre innimellom :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, planlegging er alltid lurt ;) Man kan ikke ha det liggende hele tiden i hvertfall, da blir det fort "bare en liten sjokoladebit" hver dag :p

Sant. Jeg kan ikke ha ting liggende på lur. Derfor jeg aldri har noe å by gjester når de kommer plutselig. Baker jeg kake, er den like fort borte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, hadde spiseorgie med rundstykker og søtpålegg istad! :D Ca en halv boks Hapå, litt honning og litt brunost.

Igår var jeg på innflyttingsfest og spiste hauger av boller og kaker (i tillegg til alkohol). :D Igår hadde jeg riktig nok løfta som en okse tidligere på dagen. Det har jeg ikke akkurat gjort idag. :confused:

Edit: Ble is og pepperkaker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver inn syndene mine på forhånd, for denne helgen ender nok ikke bra! Skal på hyttetur med familien og noen andre familier, der jeg ikke bestemmer hva som skal spises, så ikke stålkontroll på inntaket. PLUSS at når vi skal kose oss, ja da kjører vi på med mengder godteri ( vi skal i tilleg til Sverige, hei smågodt!) og masse alkohol! Skal holde meg unna alkoholen, men om jeg holder meg unna alt godteriet, det er nok heller tvilsomt! Satser på at en dag i barnebakken med snowboard ( Bare prøvd en gang før) brenner litt kcal, så det ikke blir så altfor ille! Faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme en tur hos mamma og pappa - i går ble det kokosboller, paranøtter og litt som var igjen av julebakst - så langt i dag har jeg putta i meg 4 lomper med smør og sukker - helt unødvendig, men åå så godt! Tenker stikke innom det lokale treningssenteret etterpå for å bøte litt på skaden ;)

EDIT: Null treningssenter - blir heller tur med hundene og trening på treningsrommet hjemme.. Kanskje ikke like effektivt, men har man fri, har man fri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...