Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

ja....matvett i fylla ja...hmmmmm deep one:wub:

greit, for få alle andre til å føle seg litt bedre, så kan jeg nevne hva jg greide å stappe i meg før jeg traff senga med et smell!

300g havregryn(til grøt), 1 boks kesam, 2 Chunk of protein, 4 epler, candy for 102,- kr(sikkert nesten 1 kg:wub:).....

If its worth overdoin,its worth doin!!!:thumbsup:

U only get out what u put in! Med alle denne energien innabords, kan jeg garantere ei konge-økt på gymmet i ettermiddag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syndet idag jeg :p Selv om de eneste usunne var en liten kopp med potetgull, så ble det litt vel mange brødskiver med sukrin og skivet baconost. I morgen er jeg en flodhest pga. et mye høyere inntak av karbohydrater enn det jeg pleier = vannretensjon deluxe! MEN, jeg har fått visdomstenner, så nå er jeg klok. Og vannet vil forsvinne gradvis fra tirsdag av. Utrolig, men jeg begynner faktisk å forstå hvordan kroppen fungerer, og hyperventilerer ikke lenger om jeg skulle skeie litt ut :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Syndet idag jeg :p Selv om de eneste usunne var en liten kopp med potetgull, så ble det litt vel mange brødskiver med sukrin og skivet baconost. I morgen er jeg en flodhest pga. et mye høyere inntak av karbohydrater enn det jeg pleier = vannretensjon deluxe! MEN, jeg har fått visdomstenner, så nå er jeg klok. Og vannet vil forsvinne gradvis fra tirsdag av. Utrolig, men jeg begynner faktisk å forstå hvordan kroppen fungerer, og hyperventilerer ikke lenger om jeg skulle skeie litt ut :thumbsup:

Nå lærte jeg noe nytt om kroppen også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lærte jeg noe nytt om kroppen også! :D

Jeg ble SÅ glad når jeg fikk vite det. Altså, noen ganger spiser jeg litt vel mange brødskiver, og jeg skaper nok mest sannsynlig et overskudd. Men overskuddet kan ikke være så stort at det påvirker kroppen så sterkt som det gjør. Jeg er i hvert fall "finere" igjen etter noen dager :p

Mer karbohydrater enn vanlig gir først et ekstra godt trykk i musklaturen, men så går det over til vannansamlinger. Når karbohydratinntaket går over til normalen, forsvinner vannansamlingene gradvis, og jeg blir "meg selv" igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har pynta pepperkakehus idag, og spist halvparten av pynten og glasuren selv, som seg hør og bør. Masse gløgg har jeg også drukket, og JAGGU GIKK DET IKKE EI LUSSEKATT MED BRUNOST OGSÅ. :thumbsup:

Jeg smakte på den brunosten med kardemomme, da det var smaksprøver på Meny. Tror den het krydderbrunost, men den skal jeg ikke kjøpe! ...Fare for at en sluker hele greia til et måltid :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feira familebursdag i helga. Pinnekjøtt. MULTEKREM! Ostekake, MULTEKREM, franske makroner, marsipankake, MULTEKREM... Også litt potetgull og sjokolade. Og mye akevitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Denne julen tar knekken på hele kostholdet mitt! Mandag, onsdag, lørdag, samme f det vel, jeg vil jo spise sjokolade jo....Viljestyrke kom til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...