Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klokken var 22.00 og jeg hadde fått i meg 2400 kcal.. dvs jeg manglet 1600.. heiv i meg 14 kokte egg blandet blandet med 1 pakke majones.. låg der en stund og måtte spy.. i frykt for at jeg kom til å spy turte ikke jeg å hive i meg 4 til :(

1 pakke majones er vel ikke akkurat verdens beste bulkemat :rofl:, men så er jo også dette syndetråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over lengre tid er nok det ikke det, spiser som regel bare kjøtt, ris og brokkoli, samt ett par havregryn og riskake og shake måltid, men bedre å komme opp i de kcal jeg skal ha ved å spise majones for eksempel i nødstilfeller enn å havne i underskudd. Det var absolutt ikke en synd at jeg spiste 1 pakke majones, eneste synden var at jeg ikke spiste 1 og en halv pakke majones :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er vel alltid min store FY-dag:p Trener utpå kvellinga, men etter halin, draing og knaing hos fysioterapauten, har jeg obligatorisk hvile:D Da blir det innom butikken for et rundstykke og sjokolademelk:oops:

Min spesialitet fra kjøkkenet, med STOR fy-faktor, er min beryktede kylling med tri color-pasta og sheery/hvitvinsfløtesaus, som gratineres med god parmesan. Ikke diss før du har prøvd det, det er seriøst farlig godt....!

Med dårlig rå, og lite tid, blir det fort denne;

Potetstappe med ost og pølsebiter, gratineres i ovn. FY-HY-HYYYY!!!:eek: Men godt da..:oops: -og latterlig enkelt!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spise litt gulrotkake til frokost. Vi har gruppearbeid på skolen hvor en av oss baker kake hver gang (!). Har hittil sagt nei, men i dag var det ei som hadde baka gulrotkake for det hadde hun hørt at også jeg spiste. Så da måtte jeg jo nesten bare ta tre stykker da... hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vet man er litt over gj.snittet gal og godterisyk....når man har lagt seg kl 1......står opp kl 2 i hu og hast, drar på seg alle klea...traver bort til deli de luca...og fylller opp en pose med smågodt til 78kr....traver hjem....lager store mengder havregrøt,kesam med myo-mocca og puffs...hever i seg alt på no time. jeg skylder på at jeg enkli skulle vært ute idag...da er det heeelt naturlig for kroppen min å ville ha godteri like før kl2:meh::confused: hører også med til historia at jg spist 1kg poteter osv osv...før jeg i utgangspunktet la meg:p

what to do?...:p jobb om 9 timer......før det: kvalitetssøvn! Goood niiiight! sleeep tight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vet man er litt over gj.snittet gal og godterisyk....når man har lagt seg kl 1......står opp kl 2 i hu og hast, drar på seg alle klea...traver bort til deli de luca...og fylller opp en pose med smågodt til 78kr....traver hjem....lager store mengder havregrøt,kesam med myo-mocca og puffs...hever i seg alt på no time. jeg skylder på at jeg enkli skulle vært ute idag...da er det heeelt naturlig for kroppen min å ville ha godteri like før kl2:meh::confused: hører også med til historia at jg spist 1kg poteter osv osv...før jeg i utgangspunktet la meg:p

what to do?...:p jobb om 9 timer......før det: kvalitetssøvn! Goood niiiight! sleeep tight

hahahaha, du er så syk, cheese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke synda på veldig lenge (sist var i oktober engang) og det er jeg stolt over, men det er så utrooolig mye jeg har lyst til å spise, så jeg har laget DEN lista over mat jeg skal spise i jula :oops: Kommer til å rulle meg hjem fra alle familie og venninne middager.

400g melkesjokolade ligger allerede klar i skuffen og venter bare på juleaften :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vondt langt inne i hjerterota over å tenke på hva jeg har spist i dag.

Frokost før trening: to sjokoladebiter

Lunsj: 300 g peppernøtter

Middag: Noen biter av samboerens fiskegrategn

Kvelds: 200 g helnøtt

Må lade opp til jeg skal prøve meg på PSMF til uka :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...