Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Har kun spist potetgull og dipp til middag idag.

Neida bare tulla. Har spist sjokolade også.

Dag! Du er nå min nye favorittperson i hele verden :D Du har samme kosthold som meg! :p High five

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
De har forresten tilbud på Rema. 2 store Freia sjokolageplater til 30,- og 2 grandiosa til 50,- . :D

Oh no you didn't just say that! :p Nå kommer rema i stavanger til å være tom i morgen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne julen tar knekken på hele kostholdet mitt! Mandag, onsdag, lørdag, samme f det vel, jeg vil jo spise sjokolade jo....Viljestyrke kom til meg

kjenner til det! er fader meg fristelser rundt hvert hjørne..:( de har jo plassert alt det som er godt, overalt i butikkene, og alle har noe godt hjemme.. drømmer om sjokolade dagen lang. ikke lett å holde seg..:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
:D

Den med kvikk lunsj er såååå god!!!

kjenner til det! er fader meg fristelser rundt hvert hjørne..:( de har jo plassert alt det som er godt, overalt i butikkene, og alle har noe godt hjemme.. drømmer om sjokolade dagen lang. ikke lett å holde seg..:meh:

Det er et mareritt å gå i butikker for tiden, det går liksom greit å gå forbi sjokolade å chips to ganger men tredje å fjerde gangen, da klarer jeg ikke mer altså! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brukernavn007
Jeg kan kun tygge supper, grøt og mos frem til jul, så jeg går vel bananas i romjula skal du se..:p Jaja, i morgen blir det høyst sannsynlig julefilmer og christmas pudding med vaniljesaus, og kanskje rødvinsgløgg:D hohoho!

Whats up med flytende føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
To inngrep i kjeften på mandag..:( Trakk ei tann, og rotkirurgi på en annen..

Meget effektiv slankekur!:D Gått ned over et kilo allerede, ved å væe miserabel og spise kjedeligere enn bleiebarn:p

For det første: AUUUU :(

Haha, ser den, godt det kommer noe positivt ut av det da :p Håper du kan tygge igjen på julaften? Vet av erfaring at det er ganske dritt å bare kunne spise riskrem på julaften (selv om det er utrolig godt...) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg sier bare: Will it blend! Svoren blir riktig nok ikke så sprø etter en omgang i blender sammen med resten av maten meeen.

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...