Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slit med følgande no siste dagane: Trøtt. Kjem meg ikkje i seng. Får ikkje sove. = vond sirkel.

Legg til diverse andre plager, jordbruksforhandlingar, truleg foreståande søksmål og det at eg må skaffe meg ein sjekk hos legen i mårå, så er det meste teke med. Føler meg aleine og gler meg til å reise på ferie 18.mai.

Ikkje toppers hummør akkurat. Men no har eg i det minste fått ut litt frustrasjon no. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ca. alle på universitet mitt gjorde det, og det er så sykt verdt det.

Jeg må nok bruke word, men takk uansett. Jeg har forøvrig ingen problemer med formatering i word ellers, det er bare noen ligninger som oppfører seg helt idiot om jeg prøver å nummerere dem. Da er det lettere å bare fikse et bilde av ligningen i photoshop eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så trøtt og sulten i dag!!

EDIT: Jeg sovnet god og mett etter is rett fra boksen, utallige atkins og questbars, tre skiver med jordbærsyltetøy og ost, hmm.. gulerøtter og kesam dipp, samt Go lean frokostblanding! Oh yes, jeg skrev i sjekketråden at jeg hadde appetitt som en mann.. I gues I was right!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Hah! Nå kom jeg på noe negativt! Vårdugnag, det er negativt det. Eller er det positivt, mens høstdugnad er negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...