Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk beskjed om at jeg ikke kunne spise makrell og tomat med mindre jeg satt en meter unna kjæresten, og dusjet etterpå. :rolleyes:

Ny kjæreste. Problem solved.

En ekte kjæreste skal ville kysse med deg etter du har konsumert to bokser tunfisk, selolje, tre egg og hvitløksdressing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kjempedag på jobben, der jeg måtte fikse opp i kukstykkene til svenske og sri-lankinske programmerere, så jeg bestemte meg for å dra litt tidligere å hente bilen min på verksted.

Ringte for å høre om de var ferdig, og det var de! *Hurra!*

De hadde fikset vindusviskeren min...*Wait.. What?*

Det de skulle fikse var speil, bremser, rattheis, vindusheis, bakvinduåpner, og vindusviskere... på torsdag...

Forbanna som jeg var bestemte jeg meg for å ta ut sinnet på vekter, og det passet bra siden i dag er beindag. Det er også tydeligvis dagen alle studentene skal teste treningsenter, så jeg ble stående og se lengselsfult mot knebøystativene, der det ene var opptatt av en fyr som kjørte ørten sett militærpress med 30kg, og det andre var opptatt av en fyr som kjørte markløft med ca 1/3 ROM.

Som om ikke det var nok, så var det på slutten av økten, når jeg skulle ta tåhev, en fyr som dreiv å tok pushups i smithmaskinen...

Nå sitter jeg å lurer på hvor mye det koster for en gård og noen tonn kunstgjødsel... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag1: Knuste skjermen på min nye samsung S3

Dag2: Flerra av lakken på bilen med høytrykksvaskern

Dag3: Tapte 1000kr i betting pga brasil tapte og Thorkildsen ikke vant gull

Dag4: Fikk sølt en hel litagopakke i baksete på bilen

Dag5: Bilen starta ikke, defekt tenningslås. 5000kr fattigere

Dag6: Mista S3'en enda en gang i bakken og knuste skjermen ENDA mer

Dag7: Satse det jeg hadde igjen på spillerkontoen min på at lykken skulle snu og at jeg tok potten i vikinglotto.... Det skjedde da ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag1: Knuste skjermen på min nye samsung S3

Dag2: Flerra av lakken på bilen med høytrykksvaskern

Dag3: Tapte 1000kr i betting pga brasil tapte og Thorkildsen ikke vant gull

Dag4: Fikk sølt en hel litagopakke i baksete på bilen

Dag5: Bilen starta ikke, defekt tenningslås. 5000kr fattigere

Dag6: Mista S3'en enda en gang i bakken og knuste skjermen ENDA mer

Dag7: Satse det jeg hadde igjen på spillerkontoen min på at lykken skulle snu og at jeg tok potten i vikinglotto.... Det skjedde da ikke....

Ebay har sikkert skjerm :)

Men kjenner til det der å knuse skjermen. Hadde en mobil for noen år siden jeg mista i vasken så kjøpte ny å mista den i flisene å knuste skjermen :/

Brukte du tubro dyse når du spylte bilen? Eller må den ha sykt dårlig lakk :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var innom el butikken og de skulle ha noe sånn som 2-3000kr for å fikse den. Men mytrendyphone.no kunne man enten bestille ny skjerm til 1300kr eller få den fikset av dem for 1600kr. . Ikke så ille. Men må da være uten min kjære s3 i noen uker :/

Litt skeptisk til å fikse skjermen selv :p. Flerra ikke direkte opp lakken men det plastikk laget som ligger utenpå. Var noe steinsprut som hadde flerra litt opp å der kom jeg litt for tett innpå med høytrykken :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var innom el butikken og de skulle ha noe sånn som 2-3000kr for å fikse den. Men mytrendyphone.no kunne man enten bestille ny skjerm til 1300kr eller få den fikset av dem for 1600kr. . Ikke så ille. Men må da være uten min kjære s3 i noen uker :/

Litt skeptisk til å fikse skjermen selv :p. Flerra ikke direkte opp lakken men det plastikk laget som ligger utenpå. Var noe steinsprut som hadde flerra litt opp å der kom jeg litt for tett innpå med høytrykken :p

Er ganske lett å bytte skjerm så lenge du har alt du trenger :)

Hadde heller bestilt ny selv og bytta. Men jeg liker å styre med sånn så sikkert litt kjekkere da.

Tok du va klarlakken du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har skrudd på det "#¤"#%"# lufteanlegget igjen på jobben. Fryyser med genser, cardigan og diger strikkehals på. :mad:

Krigsstemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har skrudd på det "#¤"#%"# lufteanlegget igjen på jobben. Fryyser med genser, cardigan og diger strikkehals på. :mad:

Krigsstemning.

Dakar.

Eg har fått parkeringsbøter på dei 2 siste treningane. Ikkje for at eg okkuperte benken, men for bilen utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar.

Eg har fått parkeringsbøter på dei 2 siste treningane. Ikkje for at eg okkuperte benken, men for bilen utenfor.

Jaaa, det er synd på meg! Og når sjefen attpåtil kommenterer at jeg har på meg mye klær, bjeff.

Men, er det da 5-meters regelen du har bomma på, har du parkert på handikapp/eller noe annet ulovlig, eller har du betalt for lite på parkometeret? Må vites ettersom det ikke er alt jeg synes synd på der;) Og hvorfor skremte ikke hunden vekk vakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, det er synd på meg! Og når sjefen attpåtil kommenterer at jeg har på meg mye klær, bjeff.

Men, er det da 5-meters regelen du har bomma på, har du parkert på handikapp/eller noe annet ulovlig, eller har du betalt for lite på parkometeret? Må vites ettersom det ikke er alt jeg synes synd på der;) Og hvorfor skremte ikke hunden vekk vakten?

Hunden berre trur han er tøff. Det er soneparkering i Bergen, så for å stå lovlig må eg kjøpe sonekort.

Her er prisene for å få lov til å sjå etter parkeringsplass. Du får ikkej parkeringsplann, men må kjøre rundt å leite.

Beboerkort kr. 250,- pr. mnd. / kr. 1.500,- for 6 mnd.

Firmakort kr. 650,- pr. mnd./ kr. 3900,- for 6 mnd.

I beboeranlegg kr. 800 pr. mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...