Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greiere? Does not compute.

MEN viss du stiller då så blir eg litt glad, ikkje veldig, men litt. Skulle gjerne hatt litt større oppmøte med tanke på den kjemien vi to har. Eg rekner med at vi trenger anstand.

Litt? Eg skjønner at du fortsatt holder strategien med å vere hard to get.

Gullfisk er og med, så rekner med ho klarer å holde det under kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Musikklæreren min gikk bort i dag.

Han fikk meg til å begynne å spille piano igjen, og det har gitt meg masse nå i etterkant :) Lærte meg noen nye sanger jeg kunne spille mens venninnen min sang til. Jeg lærte meg å spille gitar, bass og djembe. Vi lærte å danse etter takter og sang de samme sangene om og om igjen. Vi lærte tørt og kjedelig stoff om gammel musikk, og vi så film og tolket musikken i filmen. Musikk er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikklæreren min gikk bort i dag.

Han fikk meg til å begynne å spille piano igjen, og det har gitt meg masse nå i etterkant :) Lærte meg noen nye sanger jeg kunne spille mens venninnen min sang til. Jeg lærte meg å spille gitar, bass og djembe. Vi lærte å danse etter takter og sang de samme sangene om og om igjen. Vi lærte tørt og kjedelig stoff om gammel musikk, og vi så film og tolket musikken i filmen. Musikk er gøy!

Kondolerer:( eller sluttet han bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...