Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Hunden berre trur han er tøff. Det er soneparkering i Bergen, så for å stå lovlig må eg kjøpe sonekort.

Her er prisene for å få lov til å sjå etter parkeringsplass. Du får ikkej parkeringsplann, men må kjøre rundt å leite.

Beboerkort kr. 250,- pr. mnd. / kr. 1.500,- for 6 mnd.

Firmakort kr. 650,- pr. mnd./ kr. 3900,- for 6 mnd.

I beboeranlegg kr. 800 pr. mnd.

Soneparkering høres bedritent ut, du har min fulle medfølelse da! Jeg er stort sett heldig og får gratis parkering utenfor treningen, sånn burde det være på alle sentre som ligger litt utenom:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ett stort arr på kinnet etter sammenstøt med en skummel viking på vikingfestival i helga, og alle bare "du må ikke bli hos han, du fortjener ikke å bli slått", og jeg bare "jeg har ikke blitt slått, jeg har vært i vikingslåsskamp! Og så ser de på meg som om jeg er en stakkars, naiv og kuet kvinne. Come on...som om noen noensinne ville trodd at jeg var en kuet kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at de ikke skjønner hva problemet er. De sier det samme som mamma: "kan du ikke bare løpe på tredemøllen og trene litt på apparatene i stedet da? Eller så kan du jo bruke denne her til knebøy"? og viser med beinpressmaskinen eller smithmaskinen.. Brødhoder.

Prøv å krangle deg ut av prøvetiden? Jeg greide det på et minisenter som ikke hadde nok muligheter for meg til å trene ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...