Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens negative må vel være at jeg har blitt totalt blind på meg selv o_O Ser ikke forskjellen jeg vet er der.. Eller.. Jeg begynner å bli usikker på om den eksisterer at all :huh:

Buksa er jo forsåvidt enig i endringen.. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vil se den selv... :dry:Buksetyven liksom.. Stikker av med øya mine :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative må vel være at jeg har blitt totalt blind på meg selv o_O Ser ikke forskjellen jeg vet er der.. Eller.. Jeg begynner å bli usikker på om den eksisterer at all :huh:

Buksa er jo forsåvidt enig i endringen.. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vil se den selv... :dry:Buksetyven liksom.. Stikker av med øya mine :banghead:

Eg hadde same saken i fjor. Gjekk ned 23kg, men såg ikkje forskjell på kroppen sjølv. Men det blei visst lagt merke til av andre. Pinglo sa til meg(etter å ikkje ha sett meg på 3 veker) "det ser ikkje ut som om du har spist siden sist eg var her."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative må vel være at jeg har blitt totalt blind på meg selv o_O Ser ikke forskjellen jeg vet er der.. Eller.. Jeg begynner å bli usikker på om den eksisterer at all :huh:

Buksa er jo forsåvidt enig i endringen.. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vil se den selv... :dry:Buksetyven liksom.. Stikker av med øya mine :banghead:

Det ordner seg! Tenk på Trondheimsturen og gi beng i kroppen litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens negative må vel være at jeg har blitt totalt blind på meg selv o_O Ser ikke forskjellen jeg vet er der.. Eller.. Jeg begynner å bli usikker på om den eksisterer at all :huh:

Buksa er jo forsåvidt enig i endringen.. Men det betyr jo ikke at jeg ikke vil se den selv... :dry:Buksetyven liksom.. Stikker av med øya mine :banghead:

Kjenner til den følelsen! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk, mista stemmen og er jævlig.

Så klart får jeg det første jobbintervjuet på alt for lenge i morgen.

Drit.

Håper jeg får til å si noe som helst under intervjuet, og ikke bare skremme de bort med en stemme som rivaliserer The Grudge-kjærringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk, mista stemmen og er jævlig.

Så klart får jeg det første jobbintervjuet på alt for lenge i morgen.

Drit.

Håper jeg får til å si noe som helst under intervjuet, og ikke bare skremme de bort med en stemme som rivaliserer The Grudge-kjærringa.

Huff da, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Bare en dritt dag som endte i en plate med freia sjokolade & mousse fordi jeg syntes synd på meg selv og måtte ha noe å gjøre når jeg var låst ute i over en time. Og nå er jeg kvalm. Ny dag om 54 minutter da, wii!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraska? Du kan jo prøve å vere litt greiare, så vil kanskje folk trene med deg....

MEN viss eg seie at eg skal på VT halv 5, blir det dagens glade då?

Greiere? Does not compute.

MEN viss du stiller då så blir eg litt glad, ikkje veldig, men litt. Skulle gjerne hatt litt større oppmøte med tanke på den kjemien vi to har. Eg rekner med at vi trenger anstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...