Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboeren fikk tryglet seg til en til sjangse. Det er jo bare sjangse nr. 1 mill eller noe. Jeg har trolig gjort feil valg og blir skuffet og lei meg igjen veldig snart :(

Men om du vet det allerede nå, er det ikke egentlig likegreit å bare kutte det ut da? Vet det er vanskelig og sånn, men det høres ikke ut som et forhold det er verdt å ta vare på. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du vet det allerede nå, er det ikke egentlig likegreit å bare kutte det ut da? Vet det er vanskelig og sånn, men det høres ikke ut som et forhold det er verdt å ta vare på. :/

Jo, det er sikkert egentlig det. Men det er så vanskelig når en har vert sammen så lenge, bodd sammen så lenge, og er såpass glad i han fordet om :/ Men jeg har virkelig satt streken nå. Siste sjangse, virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sikkert egentlig det. Men det er så vanskelig når en har vert sammen så lenge, bodd sammen så lenge, og er såpass glad i han fordet om :/ Men jeg har virkelig satt streken nå. Siste sjangse, virkelig.

Skjønner den altså :/ Får håpe det ordner seg, på ene eller andre måten=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sikkert egentlig det. Men det er så vanskelig når en har vert sammen så lenge, bodd sammen så lenge, og er såpass glad i han fordet om :/ Men jeg har virkelig satt streken nå. Siste sjangse, virkelig.

Jeg hadde det akkurat sånn i mitt forrige forhold. Klarte til slutt å skilles som venner, og ingen av oss har angret siden. Mye bedre å gi seg mens leken er nogenlunde god føler jeg, fremfor å få et "stygt" brudd. Men masse lykke til! Det er du som kjenner deg best, og du kjenner jo helt sikkert han veldig godt, så hvis du har tro på at det kan ordne seg og dette var siste gangen, så er det helt sikkert riktig å gi han en sjanse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sikkert egentlig det. Men det er så vanskelig når en har vert sammen så lenge, bodd sammen så lenge, og er såpass glad i han fordet om :/ Men jeg har virkelig satt streken nå. Siste sjangse, virkelig.

Jeg hater å være den som sier dette, men om du har gitt han så mange sjangser og han fortsatt krysser streken, så kommer han nok til å gjøre det igjen. Du må tenke over om du virkelig vil utsette deg for det .. Iblant er det vondt å innse at man faktisk fortjener mer enn den man er glad i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater å være den som sier dette, men om du har gitt han så mange sjangser og han fortsatt krysser streken, så kommer han nok til å gjøre det igjen. Du må tenke over om du virkelig vil utsette deg for det .. Iblant er det vondt å innse at man faktisk fortjener mer enn den man er glad i..

Jeg vet :( Har bestemt meg for å gi en siste sjanse, og viss det ikke går blir det over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...