Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men når det ikke er noe jeg har lyst på, eller noe spesielt jeg kan tenke meg å spise, så er ikke det så lett. :) Som sagt, spiser jo allikevel, er bare kjedelig å ikke være kreativ eller ha lyst på noe

Har en slik periode jeg også. Er ofte et ork å stappe i seg mat man ikke har lyst på, særlig når man skal ligge i overskudd i tillegg. Jeg drikker mye melk da, så trenger jeg ikke tygge like mye og det smaker dessuten ganske nøytralt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Har en slik periode jeg også. Er ofte et ork å stappe i seg mat man ikke har lyst på, særlig når man skal ligge i overskudd i tillegg. Jeg drikker mye melk da, så trenger jeg ikke tygge like mye og det smaker dessuten ganske nøytralt. :)

Laktoseintolerant, haha. Skal prøve meg på kokoskrem i kveld, så får jeg i meg litt fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner følelsen. Var en dag en kar hadde lessa på typ 170kg på stanga til knebøy, så han hadde klart å få til å løfte en del. Å rydde vekk en haug med 5kgs vekter og masse tørkepapir han hadde strødd rundt seg derimot?

Noen dager hater jeg mennesker.

Hadde jeg knebøyet 170 kg så hadde nok jeg også trengt tørkepapir. If u kno wut i mean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn både poenget og det motsatte av poenget. Kan godt være han måtte løpe på rommet med porselensskåla, men kan man bøye 170kg så kan man da for pokker ta opp noen ark med tørkepapir man har kasta rundt seg? :p

På gymmen er alle som løfter mindre enn undersåttene dine. Tipper ingen andre som var der på det tidspunktet løftet mer enn han, og da gjør han som han vil. Han er the alfa male lzm. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle på konferanse i dag etter treningen. Dress med osv. Hva skjer, jo dressjakken er blitt forliten over skuldrene og overarmene. Den er ca 6 måneder gammel.

Og jeg bruker en del dress i jobben. Men har vært noen måneder uten nå, så sjekker jo ikke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle på konferanse i dag etter treningen. Dress med osv. Hva skjer, jo dressjakken er blitt forliten over skuldrene og overarmene. Den er ca 6 måneder gammel.

Og jeg bruker en del dress i jobben. Men har vært noen måneder uten nå, så sjekker jo ikke :p

Hva i alle dager er negativt med dette da, å vokse over skuldrene og armene er vel bare positivt for en som trener!:D (Synd at klær slutter å passe da, derimot)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...