Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lite mat i dag fordi jeg har treningsfri. De 300 kaloriene mindre merkes! Ellers så synes jeg det er stress å få i meg nok proteiner pga forholdsvis høy kroppsvekt. Målet er jo å ligge på 2g per kroppsvekt, men kommer sjelden over 1,85g per kg. Har for lite kalorier å gå på til at det går greit å få til.

Ellers så skal jeg på nevrologisk undersøkelse i dag, og vet egentlig ikke hva jeg skal. Jeg skal i hvertfall ikke på MR. Altså, jeg vet jo hva som er galt og hva som skjer fremover, så jeg er litt usikker på hva de skal med meg. :confused:

Dessuten var Cookies and Cream questbaren veldig skuffende. Smakte enkelt og greit litt rart…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens negative er min fantastiske eigenskap til å bestemme meg for å fylle ut søknadar, skjema og anna papirarbeid når eg eigentleg burde teke igjen litt søvn. Vel, er det rart at ting av og til går litt skeis?:cautious:

Vil sove....men må nesten få gjort unna nødvendig "kontorarbeid" når eg først kjem på det og er innstilt på det(elles får eg i allefall ikkje sove).

Blir litt oppgitt over meg sjølv altså:facepalm: Verkar som min logiske tankegong fortsatt har ferie.

Kaffi, kaffi - kom til meg!:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite mat i dag fordi jeg har treningsfri. De 300 kaloriene mindre merkes! Ellers så synes jeg det er stress å få i meg nok proteiner pga forholdsvis høy kroppsvekt. Målet er jo å ligge på 2g per kroppsvekt, men kommer sjelden over 1,85g per kg. Har for lite kalorier å gå på til at det går greit å få til.

Ellers så skal jeg på nevrologisk undersøkelse i dag, og vet egentlig ikke hva jeg skal. Jeg skal i hvertfall ikke på MR. Altså, jeg vet jo hva som er galt og hva som skjer fremover, så jeg er litt usikker på hva de skal med meg. :confused:

Dessuten var Cookies and Cream questbaren veldig skuffende. Smakte enkelt og greit litt rart…

Har lest at den er bedre å flate med gaffel og noen minutter i ovnen. Kanskje de blir bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...