Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma ved frokostbordet. Hver dag.

Oookei.. det her høres garantert kvinnefiendtlig ut, men har samme erfaring.. der jeg og faren min alltid har holdt kjeft og tygd ferdig før vi har åpna munnen, hagler bare praten mens det både tygges, slafses og slurpes fra andre sida av bordet :shifty: Er det noe som skjer når kvinner "eldes" ? For jeg nekter å tro at faren min hadde overlevd med det "from the get go!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookei.. det her høres garantert kvinnefiendtlig ut, men har samme erfaring.. der jeg og faren min alltid har holdt kjeft og tygd ferdig før vi har åpna munnen, hagler bare praten mens det både tygges, slafses og slurpes fra andre sida av bordet :shifty: Er det noe som skjer når kvinner "eldes" ? For jeg nekter å tro at faren min hadde overlevd med det "from the get go!"

Jeg har samme problem med pappa, ikke mamma... :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor jeg skal få dette ut: det er så irriterende med folk som ikke holder kjeften igjen mens de spiser. Spis eller prat - men ikke samtidig please. Hjelp.

Jeg har samme problem med mormor hovedsakelig. Men hun har blitt bedre etter jeg sa det til henne hver bidige gang hun spise da vi bodde sammen. (y) Det var så ille at jeg kunne høre henne da hun tygget tyggis i etasjen under meg... Jeg bare takler ikke folk som prater med mat i munnen. :stop:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme problem med mormor hovedsakelig. Men hun har blitt bedre etter jeg sa det til henne hver bidige gang hun spise da vi bodde sammen. (y) Det var så ille at jeg kunne høre henne da hun tygget tyggis i etasjen under meg... Jeg bare takler ikke folk som prater med mat i munnen. :stop:

Hvor var det bildet av StokkelandFastForm med åpen munn full av gainz? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått opp med samboeren. Klarte ikke å bli lyvd til og lurt mer. Angrer egentlig jævlig, for jeg elsker han utrolig mye, men han har fått så utrolig mange sjangser, og misbrukt det hver gang...

Sympatiliker. Hold ut! Superkjipt å høre, og man angrer "alltid" pga følelser, men du har nok gode grunner til at du gjorde det slutt.

*internettklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...