Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

..Vent, det er mer. Kom akkurat ut av dusjen og skulle lage fromasje av cc og gelevann. Dette har jeg laget tusen ganger før, men det var tydeligvis noe galt idag siden alt endte opp langs veggene på kjøkkenet (dumme blender) - OG JEG MÅTTE SALTE DEN SALTESTE RETTEN TIL FJORDLAND OMFG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjernen min oppfører seg rart... satt her å leste på fitnessbloggen, ble trøtt, sovnet på sofaen, drømte et eller annet om biceps, men når jeg våknet ble jeg gjort oppmerksom på at jeg i søvne hadde ligget å bablet et eller annet uforståelig om "feltplomme".... feltplomme? biceps? jeg skjønner ingenting...:huh::confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk lillefingeren klemt mellom 1 stk hantel og vektene fra en kar som gjorde franskpress...Var en meget merkelig hendelse og det å forklare det mer spesifikt vil bare forvirre. Har uansett slått rekord i guiness records for blåeste fingertupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Greide ved et uhell å åpne et påbegynt kjøttsår i hånden etter markløft igår på trening idag (under romansk mark), vært heldig og ikke fått det på lenge nå. Svir når man får vann i. Nekter fremdeles å bruke hansker. Hahah aldri.

Vent til i morgen, smør så på helosan, eller annen tykk håndkrem uten parfyme. Kan love deg at det hjelper. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MR-resultatene på arma kom tilbake i dag. Ingen feil. Fikk time til fysio (3t, such effective <3) og jeg er teipa sammen herifra og til månen. Ingen klar konklusjon heller, ligner på golf- og tennisalbue samtidig. +et eller annet i håndleddet. Han ville jeg skulle slutte å ta blant annet benkpress... Det er gøy når man skal konkurrere om 9 dager!! Fikk tillatelse til å bare bite sammen tenna og ha vondt fram til da, men etter det er det slutt på alt av pressøvelse en stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR-resultatene på arma kom tilbake i dag. Ingen feil. Fikk time til fysio (3t, such effective <3) og jeg er teipa sammen herifra og til månen. Ingen klar konklusjon heller, ligner på golf- og tennisalbue samtidig. +et eller annet i håndleddet.

Velkommen i klubben!

Si ifra om du finner utav det, så vet kanskje jeg også hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah du og? Er det ikke digg.. Kan ha noe med de ekstremt skeive henda mine å gjøre og, belastningen i benk blir feil..

Fikk det først på denne tiden i fjor og sleit ordentlig. Trodde jeg var helt kvitt det utover høsten, men nå er det på vei tilbake. Dødskjedelige greier..

Skeive hender? Hvordan da skeive..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det først på denne tiden i fjor og sleit ordentlig. Trodde jeg var helt kvitt det utover høsten, men nå er det på vei tilbake. Dødskjedelige greier..

Skeive hender? Hvordan da skeive..?

Kan sende deg en PM haha :bag: Sorry for å kuppe tråden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...