Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok... Der jeg bor har vi det slik at ved noen bussruter må man bytte fra den store, vanlige bussen til en liten taxi buss. Den fordømte taxi bussen hadde jo selvsagt kjørt fra oss. En annen buss sjåfør som var til stede (som gjorde seg klar for å kjøre sin rute) bestilte en taxi til oss (som blir betalt av buss selskapet). Vi måtte stå og vente i 30 minutt før taxien kom. Eneste positivt med det er at jeg ble kjørt til døra.

GrI0m.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta ny lydbok (Peter Pan), en bok jeg ikke har lest først= spennende, må jo få med meg alt. Urutinert. Har hørt Harry Potter-bøkene i det siste (slipper å få med meg alt, fordi jeg kan bøkene omtrent utenatt), distraksjon fra overtankefull hjerne slik at jeg sovner fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroooooolig rotete på VT i dag, og var vitne til at en jente trente bare alt feil rett atmed meg hele tiden… :confused: Situps som kun trente nakken og armene, jente-pushups som ble gjort totalt feil, grusom beinstilling og svikting i knærne under beinpress, til og med ja- og nei-maskinen gjorde hun feil…. Dessuten var det utrolig klart at hun bare kuket rundt. Skiftet på belastning hele tiden, ingen logging, og skiftet øvelser hele tiden. Dessuten kan umulig det hun drev med ha vert tungt... wtf? :eek: Ville egentlig si i fra, men selvtillitten sviktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroooooolig rotete på VT i dag, og var vitne til at en jente trente bare alt feil rett atmed meg hele tiden… :confused: Situps som kun trente nakken og armene, jente-pushups som ble gjort totalt feil, grusom beinstilling og svikting i knærne under beinpress, til og med ja- og nei-maskinen gjorde hun feil…. Dessuten var det utrolig klart at hun bare kuket rundt. Skiftet på belastning hele tiden, ingen logging, og skiftet øvelser hele tiden. Dessuten kan umulig det hun drev med ha vert tungt... wtf? :eek: Ville egentlig si i fra, men selvtillitten sviktet.

Du skulle heller postet i dagens glade - for at det ikke var deg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Alle småchicksa på elixia som trener dårlig kvartbøy i minishorts fordi "SOMMERKROPPEN 2014<3" skal skje. Heldigvis er treneren min enig.

Føler meg ganske stygg nå om dagen og det er ganske irriterende for jeg vet ikke når jeg får fikset håret mitt og jeg misliker å føle meg stygg.

+ at folk på en general basis oppfører seg som horer ;*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle småchicksa på elixia som trener dårlig kvartbøy i minishorts fordi "SOMMERKROPPEN 2014<3" skal skje. Heldigvis er treneren min enig.

Føler meg ganske stygg nå om dagen og det er ganske irriterende for jeg vet ikke når jeg får fikset håret mitt og jeg misliker å føle meg stygg.

+ at folk på en general basis oppfører seg som horer ;*

OMG. This.:shifty::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...