Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Går faen ikke ned i vekt faen i helvete så drittlei jeg er nå. Siden januar har jeg mista EN kilo, og nå har jeg innført cardio for å få litt fortgang, og etter en uke så har jeg faenmeg gått opp alt jeg har gått ned og litt til selv om jeg har vært helt NAZI på kostholdet, hatt 3 intervalløkter, gått et par lange turer og fullført alle styrkeøktene.... Gjør så og si alt etter boka, spiser nok, ligger på underskudd, trener tung styrke, har kun skippa EN økt i år pga smerter i arma...................... Kroppen min hater meg #fatforever

crying.gif

Jeg begynner EGENTLIG å bli fortrolig med kroppen min, treninga og at ting tar tid, men når det blir er så forbanna helvetes mas så klikker jeg. Ca en gang hver andre uke. Stay tuned.

Har det sånn her også med mannen. FUCK IT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går faen ikke ned i vekt faen i helvete så drittlei jeg er nå. Siden januar har jeg mista EN kilo, og nå har jeg innført cardio for å få litt fortgang, og etter en uke så har jeg faenmeg gått opp alt jeg har gått ned og litt til selv om jeg har vært helt NAZI på kostholdet, hatt 3 intervalløkter, gått et par lange turer og fullført alle styrkeøktene.... Gjør så og si alt etter boka, spiser nok, ligger på underskudd, trener tung styrke, har kun skippa EN økt i år pga smerter i arma...................... Kroppen min hater meg #fatforever

crying.gif

Jeg begynner EGENTLIG å bli fortrolig med kroppen min, treninga og at ting tar tid, men når det blir er så forbanna helvetes mas så klikker jeg. Ca en gang hver andre uke. Stay tuned.

..Når du minst venter det:D hang in theere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går faen ikke ned i vekt faen i helvete så drittlei jeg er nå. Siden januar har jeg mista EN kilo, og nå har jeg innført cardio for å få litt fortgang, og etter en uke så har jeg faenmeg gått opp alt jeg har gått ned og litt til selv om jeg har vært helt NAZI på kostholdet, hatt 3 intervalløkter, gått et par lange turer og fullført alle styrkeøktene.... Gjør så og si alt etter boka, spiser nok, ligger på underskudd, trener tung styrke, har kun skippa EN økt i år pga smerter i arma...................... Kroppen min hater meg #fatforever

crying.gif

Jeg begynner EGENTLIG å bli fortrolig med kroppen min, treninga og at ting tar tid, men når det blir er så forbanna helvetes mas så klikker jeg. Ca en gang hver andre uke. Stay tuned.

64f611b96d3c1d7befd80a2bf9849a6c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har du holdt på da? Om du er helt sikker på at du gjør all kaloritelling riktig, trener riktig, osv. men fortsatt ikke går ned over lang tid, så bør du kanskje ta deg en tur til lege.

Har holdt på siden første uka i januar. Har hatt et par dager hvor jeg ikke har vært like flink, men all over så har det vært ganske lite å ta meg på totalt sett.

Sjekka stoffskiftet før jul, alt er fint der.. Det blir å følge samme plan nå fram mot stevne, også trappes treninga opp med en dag og matinntaket økes litt, så får vi se om det ikke løsner snart.... Blir GAAAAL.... Har bare lagt inn cardio i en uke nå, så forhåpentligvis hjelper det på det og over tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på en plass med fellesvaskeri. Lar vanligvis skittentøysposen stå igjen med vaskepulver og tøymykner i mens vasken går. Tydeligvis altfor godtroende av meg, for nå har noen knabbet det. I tillegg hadde vaskemaskinen klikket, eller noen fiklet med den, for klærne var ikke skylt. Så nå kommer jeg for sent til å se rugbykamp fordi skyllingen må kjøre. Rage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem til at mannen har spist opp isen min, skittnet til alle tallerkener uten å vaske opp, tatt med internettledningen og glemt den igjen hos noen andre, og knust Ægir-øllen min :sour:

Det der lukter velfortjent bråk i heimen! Isen er selvfølgelig dråpen som får alt til å renne over... :inpain:

Sympati-like, Ole-Mats Moskvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...