Tuba Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kva skjer i ditt liv? Eg for min del har gløymt snusen min heime og er farlig nært ein roidrage på kontoret. maraan, Iselin Amalie, Francisco og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katari Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Pollenallergi og tydeligvis umulig å få seg en legetime:( Du innser forressten at denne tråden har stort voksepotensialet ikke sant. Håper noen kommer med smørbrødlister;) Chiara, Tuba og Kimo 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er KALD!! anders wikanes og katari 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalii Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Trøtt, sur, lei.. Nevnte jeg trøtt? Eggehviteomelett med røkt kalkun var bare ingen høydare om morgenen, såfort jeg er ferdig med PSMF er det RETT på havregrøten igjen. Gud, jeg savner havregrøt. Sofie og Aisha 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Du innser forressten at denne tråden har stort voksepotensialet ikke sant. Håper noen kommer med smørbrødlister;) Jepp, er forundret over at det ikkje har kommet før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neigutten Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kattungene vi passer på dreit i senga mi anders wikanes, Kristin Charm, BahamaMama og 21 andre 24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxxxx Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Føles som jeg ikke har sovet i natt, men det har jeg Mørbanket etter behandling i går Kald pga aircondition Vond kaffe på jobben og jeg er ikke et temenneske Trodde jeg var grei som tok med hunden på jobb, hun er misfornøyd. Da fikk jeg det ut, og dagen kan bare bli bedre:P Tuba 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 3. dag på PSMF, og jeg vil SOVE..! Og så klarte jeg å ta habanero i burgerene mine (les; alle de seks jeg skal klare å presse i meg idag) før jeg visste at det var habanero og ikke chili. Smaker baaaaajs..! OG! Så var det meldt sol idag, men det begynte nettopp å regne igjen... Sånn, ferdig! sjokkoninja, Anya og catober 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Fine liljene mine har blomstra seg ferdig og visner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Fine liljene mine har blomstra seg ferdig og visner.. Dakar. Eg fekk tak i snus, så begynnte det å renne inn med varer her. Så eg blir nødt til å jobbe litt i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Dakar. Eg fekk tak i snus, så begynnte det å renne inn med varer her. Så eg blir nødt til å jobbe litt i dag. Ærlig talt, da har du ikke lov til å sutre mer! Hiv deg rundt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thelion Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 dagens/ukens triste: sviktet og såret. men det som ikke dreper deg gjør deg sterkere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalii Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er trøtt. ENDA. Selv etter en bøtte med kaffe. Om man ikke skal elske karbene sine for annet, så iallefall for nattesøvnens del.. Sovet SÅ dårlig den her toukersperioden atte. Hrmph. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thelion Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er trøtt. ENDA. Selv etter en bøtte med kaffe. Om man ikke skal elske karbene sine for annet, så iallefall for nattesøvnens del.. Sovet SÅ dårlig den her toukersperioden atte. Hrmph. Tror kaffe mister effekten sin etterhvert... sitter å nipper på en kaffe som er svartere enn natten og tykkere enn råolje men likevel er øyene 2 tonn tunge. Mistenker kaffemaskinen at den gir meg decaff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalii Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tror kaffe mister effekten sin etterhvert... sitter å nipper på en kaffe som er svartere enn natten og tykkere enn råolje men likevel er øyene 2 tonn tunge. Mistenker kaffemaskinen at den gir meg decaff... Prøv trikset (du trenger trakter, da) broren til x'n lærte i militæret: Trakt kaffe svartere enn natta - hell nattsvart kaffe der vannet skal være - trakt en omgang til. DET bør vekke deg! Sofie, Anya og To_the_top 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thelion Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Prøv trikset (du trenger trakter, da) broren til x'n lærte i militæret: Trakt kaffe svartere enn natta - hell nattsvart kaffe der vannet skal være - trakt en omgang til. DET bør vekke deg! haha! høres ut som en bra oppskrift for å ødlegge nattesøvnen og fargelegge dassen GrommiZ og Anya 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 dagens/ukens triste: sviktet og såret. men det som ikke dreper deg gjør deg sterkere! Trøsteklem! thelion 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er trøtt. ENDA. Selv etter en bøtte med kaffe. Om man ikke skal elske karbene sine for annet, så iallefall for nattesøvnens del.. Sovet SÅ dårlig den her toukersperioden atte. Hrmph. Ikke bare meg som sover crap på PSMF altså..? Kjedelig...! Santon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline Sæterdal Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 SKALLEBANK!! og for å nevne en annen viktig ting, deeen følelsen når du koker havregrøten såpass for lenge at det som er igjen av den kun er en stor ball med veldig veldig seig masse. og når du innser at du har altfor SKALLEBANK til å lage ny Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Jeg er trøtt! Og støl! Og varm! Og det er så latterlig stille på jobb. Også har jeg treningsfri i kveld og fatter ikke hva jeg skal gjøre. (Men jeg elsker denne tråden.) StineB og Katrine Nymo 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.