Gå til innhold

hva lager du når du har lyst pånoe godt? (les:snop...)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Proteinpulver med sjokoladesmak.. En halv scoop, to store ss med sukrinmelis, og liiiittegranne salt. Blander om til en meeeget søt røre, og topper med litt kanel.

Eller: tre eggehviter. Pisker de, og tilsetter litt konditorfarge og masse sukrin og litt sukrinmelis. Lager marengs, og sitter de inn i ovnen.

Disse ble litt brente men:

[ATTACH]53686[/ATTACH]

- Har også alltid funlight-is i fryseren. Peach-smak, naaam...

- Tyggis, den med fruktsmak fra Extra (lys grønn og gul) er den søteste favoritten!

- Pepsi Max.

Alltid forberedt på diett :sneaky:

post-866-14440881983744_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Om jeg er på diett eller vil være sunn uten å ødelegge noe.

!protein "milkshake"

1; Stivpisk 2 eggehviter

2:bland mager kesam med funlight

3:rør forsiktig sammen mager kesamen og eggehvitene

og server i en stor kopp !

Utrolig godt faktisk!

Såg godt ut! Bruker du mager vanilje kesam eller "vanlig" mager kesam :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vill ha, bare ikke halve beholdningen til butikken og det må tilpasses dagens kalori mål.. Eller, når jeg vet på forrhånd att søtsuget vill komme lager jeg fun light gele, men det skjer ikke så ofte. Kan godt bytte ut middagen mot en stratos for å si det slik.

I en periode byttet jeg snop ut med cc/ mager kesam med stevia og bær, men det er noen måneder siden nå, for det ble jeg gørre lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager stort sett litt ymse sunne ting, men noen ganger går det like fint med smågodt, sjokolade eller annet digg.

  • Havregrøt med hva jeg enn har lyst på oppi - kanel, natreen, smørklatt, bær, kakao, nøtter.
  • En bolle med søtet kesam, müsli og bær.
  • Cottage cheese med banan stekt i litt honning, smør og kakao.
  • Lapper av egg og gryn med mammas hjemmelagde syltetøy.
  • Proteinfluff.
  • Bacongull
  • Kake! Type gulrot, eple etc med gryn og prottis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg noen muffins i ovnen, med utgangspunkt i denne oppskriften: Bananmuffins med ostekrem | Mat til muskler

Bytter ut proteinpulveret til et med peanøttsmak, legger til kanel, kardemomme og nellik, og dropper steviaessensen av sjokolade (bruker vanilje og english toffee i stedet). Lagd de en gang før, og de ble gode da, så håper på nok en suksess! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...