Gå til innhold

hva lager du når du har lyst pånoe godt? (les:snop...)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva smaker egentlig kesam? Smaker det like grusomt som CC? :p Og ja, jeg takler ikke CC, men er veldig glad i skyr...

jeg likte heller ikke verden cc eller kesam før..men når du lærer deg å smakstilsette det slik du liker det er det driiitgodt faktisk :p cc med bare splenda og kanel, eller splenda og stevia vanilje/english toffe, eller kesam og cc blandet, med søtning og jordbær på, eller med sjokoladedip/karamelldip, prøøv deg frem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cc/kesam med stevia dråper/splenda/kanel/sjokolade eller karamelldip, fluff, proteinpannekaker, mikrosjokoladekake, forskjellige typer proteinkjeks/muffins..er jo så mye godt, firster sjeldent med snop lenger..såfall spiser jeg is :p eller bare tar meg en sjokolade/proteinbar :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når jeg har lyst på noe godt, så blander jeg litt wild berries (fun light saft) i en boks mager kesam sånn at det smaker som yoghurt og har ca 2 ss over steinfrie druer og blåbær, evt jordbær. NAM :D Veldig lite kalorier også, så fint for oss som skal ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

I ukedagene lager jeg: priteinfluff med fryste bær og proteinpulver, cottage cheese med frukt elr. Bær, kesam med vanilje og bær, fluff av hvitter og protein.

I helgen spiser jeg alltid litt godis men holder meg som regel til nøtter, en proteinbar, druer, dadler, popcorn, yoghurt is med varme bær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland sammen

kremfløte (<3), så mye du vil ha,

litt melk om man ikke har nok fløte og

en eller to scoops med vaniljeprotein.

Mos jordbær og bland det inn med resten. Jeg bruker sånne fryste fra butikken. Tiner de i mikroen først. Dette blir veldig søtt så man trenger egentlig ikke noe søtning.

Det smaker sikkert like godt uten proteinpulver også, men det er en enkel måte å få i seg proteiner på om man er lei av shake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har hjernevaska meg selv litt, sjelden jeg har lyst på noe, og har ikke søtsug, bare en sjelden gang knaskesug.. har lett leiligheta rundt, og endt opp med å knaske blandt annet linfrø (sært men godt) og i worst case jalapenos fra glasset, men da er det krise og jeg fant ikke noe annet..

Ser jeg er bra sær.

jeg har maula rå hodekål med chilisaus. eneste som var igjen i studentkjøleskapet. i går og i sta var det rå løk med gulost. hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...