Gå til innhold

Hva spiste du til frokost i dag-tråden


Marita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sukrin gold ja:) Her får en kjøpt det på meny, kiwi og rema hvertfall. Og i alle sunkost, helsekost og life butikker:) Men er ofte billigere på nett. Så sant det er gratis frakt da!(y)

Sukrin får du faktisk billigere i Life-butikkene enn på nett! Der koster det kun 49kr pr 500 gram! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dagens frokost må være noe av det diggeste jeg har spist på leeeenge:love:

50g steelcut oats+vann kokt opp som grøt med en dæsj salt, kanel, vaniljepulver og stevia vanilje. Rørte inn en eggehvitte for å få den fluffy og en halv boks gresk yoghurt når den var tatt av plata.

Resten av yoghurten blanda jeg med ca. 10g sjokoladeprotein. og hadde som topping, sammen med jordbær, blåbær, sukrin gold og masse kanel:hungry::happy: Ommenommenom!

Det smakte nesten som risengrynsgrøt jooo!

Bare 10 x bedre(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjempegodt ut! Hvor får du kjøpt steelcut oats? :)

Det var ganske så digg ja, helt klart ny favoritt!

Kjøper det på Røtter helsekost her i Oslo. Det er denne typen de selger:) Jeg har sett at de har solgt merket på flere velassorterte butikker, typ Meny, så det går jo an å høre om de kan ta det inn, eller om de har(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske så digg ja, helt klart ny favoritt!

Kjøper det på Røtter helsekost her i Oslo. Det er denne typen de selger:) Jeg har sett at de har solgt merket på flere velassorterte butikker, typ Meny, så det går jo an å høre om de kan ta det inn, eller om de har(y)

skjønner aldri forskjellen på steelcut,rolled etc oats. -Kan noen forklare? haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Havregrøt med sjokoladeprotein. Må innrømme at jeg ikke er over-the-top entusiastisk, men men.

Jeg trenger i alle fall søtning sammen med det! Bland natreen flytende oppi selve grøten (grøten hvor du gjerne har rørt inn ett egg i helt på slutten av kokingen, gir en silkemyk og fluffy konsistens) og strø over med sukrin gold! Og selv er jeg fan av ett par ss mager cottage cheese med eple-og kanelsmak (den grønne boksen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnight oats! :love:

2dl kokosmelk light

20g vaniljeprotein

1dl havregryn

1-2ts linfrø

1dl frosne blåbær

3-4 dråper romessens

- Rør godt og sett i kjøleskap over natten!

1 liten banan, kuttet og 1ss mandler før du nyter en herlig god frokost! :hungry:

Også venter en likedan, bare med jordbær, i kjøleskapet til i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...