Jump to content

musikkpia28

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  1. unnskyld meg men ingen på grete rode anbefaler 16 knekkebrød om dagen, 1 brødskive tilsvarer 2 knekkebrød, altså 6 knekkebrød om dagen så skjønner ikke hvor du har 16 knekkebrød fra
  2. er ikke snakk om mye muskler en mister, er ikke snakk om mange kg muskler liksom
  3. jeg har mer karbohydrater enn proteiner, men så følger jeg biorytmedietten da
  4. du sookie, jeg har PT og jeg ligger på 103 gram protein og han sa det var mer enn nok protein, og så lenge en ikek går ned mer enn 0,5 til 1 kg i uken så mister man ikke muskler, mange som ikke trener styrke og
  5. jeg lagrer alt inne på diett.no jeg, jeg har blant annet 151 gram karbo på de 2 siste måltidene på kvelden
  6. jeg ligger på 103 gram protein om dagen og 186 gram karbo
  7. jeg spiser etter biorytmen og funker veldig fint, hvor mange karboer ligger dere på sånn generelt?
  8. jeg har 6 måltider om dagen og det siste blir rundt 22-23 tiden
  9. hva pleier dere å spise til kvelds generelt? jeg spiser 2 måltider etter middag og det ene er havregrøt og det andre er fruktsalat med vaniljekesam
  10. ja sant det, jeg ligger på rundt 90 gram protein, 180 gram karbo og 60 gram fett og rundt 1650 kalorier
  11. kan jeg slenge meg på? jeg håper å ned 6 kg til juli da, men hvorfor er det mange her som anbefaler minimalt med karbo? en må jo ha karbo om en skal trene
  12. eh et spørsmål, en kan vel gå ned mer enn 1-2 kg i mnd uten å miste muskelmasse, det normale å gå ned i mnd er vel 0,5-1 kg i uken?
  13. proteinpannekaker laget på 2 egg, 1 dl fløte, og 1 ss rømme
×
×
  • Create New...