Jump to content
Marita

Hva spiste du til frokost i dag-tråden

Recommended Posts

For inspirasjon til hverandre, legg gjerne ved bilder om du er spesielt stolt av det estetiske! ;)

Idag bestod min frokost av havregrøt!

35 gram havregryn, 100 gram cottage cheese, 1 ss mctolje, stevia og masse kanel! (Avogtil bytter jeg ut litt av cc-en med kesam (vanilje, om jeg vil være litt småcrazy.)

Fortsetter under...

Bidra gjerne med bilder også! :)

Min middag bestod av en hævv med torsk, og en hævv med kokte gulrøtter og en klatt med smør. Minte meg på at jeg må bli flinkere med fisken!

Frokosten min i dag er den samme som alltid...nemlig verdens beste:

50 gr havregryn

10 gr kruskakli

1 skje fiberhusk

-kokes med vann og en ss kakao + noen dråper stevia med vaniljesmak

100 gr frosne bringebær i en skål varmes i mikroen før grøten helles over

35 gr activate elite gold vanilje røres med litt vann til mousse-konsistens og helles over

toppes med et eple i biter, kanel, sukrin og kakao

FOOD ORGASM!

Annonse

Annonse

Jepp, en stor deilig porsjon med luft! MMM! Kan ikke leve uten. Starter jeg ikke dagen med luft blir det en kort, shitty dag og jeg går rett i gulvet.

Husk at kroppen bare kan ta opp 50 ml oksygen per kg kroppsvekt per minutt, så du må passe på å puste mange små innpust gjennom hele dagen for å holde oksygenopptaket i gang.

Spiser ikke frokost, men første måltidet bestod av en boks CC, en neve mandler, en banan, et eple og 3 egg i en eggerøre.

1 boks mager kesam med lettsyltetøy og "krispiga flingor", tran og vitamineral. Et stort glass biola. Kan for øvrig anbefale den nye Biolasmaken eple og kiwi!

Guest

Spiser ikke frokost jeg heller, men første måltid ble 1 boks CC, 30g soyaflokker (Spielberger) og 1/2 kiwi.